C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10174
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Hej chválu si mal už pri tej Japonskej verzii predčasom, ale naozaj to treba vyskúšať.
Tabuľka je vtipná, aspoň je vidieť aký je rozdiel v páskach, možno šaržiach, alebo to robí ten rozdiel kazetového tela? Pretože na Turbo kazete sami priamo uvádzajú na zadnej strane balenia, že sa jedná o UX-S pásku vo vnútri.
Tabuľka je vtipná, aspoň je vidieť aký je rozdiel v páskach, možno šaržiach, alebo to robí ten rozdiel kazetového tela? Pretože na Turbo kazete sami priamo uvádzajú na zadnej strane balenia, že sa jedná o UX-S pásku vo vnútri.
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10174
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Sony UX-Pro 50min rok 1992 Made in France
https://ez647.sk/cc/sony_uxpro.html#92
Dneska si dáme ešte jednu UX-Pro, ktorú mám v 50min verzii a jedná sa hneď o nasledujúci ročník po tej včera prezentovanej.
Z hľadiska zloženia, dizajnu a technológie by sa nemalo nič zmeniť, len dizajn obalov a niekoľko detailov. Jeden práve z tých podstatnejších detailov je fakt že kazeta už nie je vyrábaná v Japonsku, ale vo Francúzsku, myslím že kvalita je stále dobrá a že páska je vždy z Japonskej produkcie.
Inak je to ročník, ktorý práve priviedol prvýkrát aj generáciu UX-S s novou kazetou a vodiacim blokom v Sony, čo je vlastne taký Európsky unikát, nakoľko sa UX-S nikdy v tomto prevedení nevyrábala pre iné trhy a v Japonsku a Amerike poznali vodiaci blok jedine z UX-Pro a tí bohatší aj z Metal Master.
Síce som trochu odbočil od témy, ale stále to dokazuje akú silnú pozíciu mal "chromdioxid" resp. kazety typu II pre Európsky trh a je len dobre že významné firmy si to uvedomovali a ponúkali nám to najlepšie zo svojich kaziet typu II, čo niekedy nemali ani v Japonsku ani v USA.
Dnešná kazeta, balenie:
Stále tmavá a hrubá krabička s logom SONY, ale už zaoblená.
Fólia bola svojim spôsobom jednoduchá, stále sme sa pohybovali v zlatohnedých farbách, ale výhľad na kazetu sa sústredil do vodiacej časti a v tomto roku bol teda prvýkrát prezentovaný vodiaci blok v kazetách UX-Pro aj UX-S zvýraznením na priehľadnej časti fólie, teda odvtedy booklety museli skladať nasilu aby neprekážali vo výhľade.
No ale popravde tento štýl balenia už mali skôr prvé verzie kaziet Metal Master v roku 1988.
Zadná strana je už veľmi skromná, žiadna hierarchia ani technické info, jedine popis že je telo kazety z materiálu z vysokou hustotou a že obsahuje ten vodiaci blok. Jednoduchý detský nákres otvorenej kazety používa nekvalitnú ferro pásku na obrázku, a trecie fólie tam vyzerajú ako vyrezaná guma zo železničného prejazdu
Od tejto verzie sa viac neuvádza žiadny názov použitej pásky, len trieda Extra Super Chrome Class.
Booklet veľký skladací typ J je oproti minulej verzii graficky jednoduchší, stále používa ten hnedosivý odtieň tlače, štvorce a riadky na popis na oboch stranách.
Nálepky s tou jednoduchosťou a univerzálnosťou asi pre väčšinu kaziet v tomto ročníku, už som ich predstavoval s tými notami, kde spomeniem takú zaujímavosť, že počet nôt na tej nálepke vystihuje prestíž alebo kvalitu danej kazety, kde UX-Pro má tri noty, UX-S taktiež ale v novších verziách už len dve, UX asi vždy dve a HF jednu, kto chce nech si to dohľadá
Kazeta:
Dizajn ostal bez zmien, len farby a tlač sú mierne odlišné, myslím že Francúzi sa snažili a dali tej kazety maximálnu možnú kvalitu prevedenia.
Farebnosť tela kazety je stredne sivá, ale úzke okno dostalo mierne tmavý nádych. Na jednoduchej dvojfarebnej potlači zvýrazňujú práve High Density Shell, čo by v doslovnom preklade bolo vysoká hustota ustrice
Štandardné Sony cievky v snehovobielej farbe a konečne s čiernou svorkou, ktorá sa tam vyslovene žiadala.
Biely snehový vodiaci blok je pre Európske verzie štandardný od roku 1986 až do konca 1997, len Japonci mali sivú verziu komponentu.
Zavádzací pás s ružovým značením štandardne ako u C60.
Ešte doplním že je tiež v katalógu 1994 a marketing to zase pokašľal
Kde je uvedené že je to posledná novinka medzi páskami kvality CrO2. Samozrejme UX-Pro je novinka, uvedená v roku 1986....
Páska:
Tmavohnedá až čierna s len jemným náznakom hnedej a veľmi malou priesvitnosťou, teda zhodná ako na predošlej verzii.
Aj keď sa pôvod Super Energy Uniaxial už neuvádza, netreba o tom pochybovať.
Kazetu som získal v 09/2012 od zberateľa z Brna, aktuálne je už nahratá a Najvýbery majú na nej svoje miesto.
Nahrávka na Akai DX-57, po otestovaní aj na ostatných deckoch, dňa 14.5.2014
Subjektívne testy:
Akai DX-57, 13.10.2013:
+6db, bias 0
Zvuk je opäť veľmi dobrý, len tie náznaky dropov v pozadí sú identické s kazetou predtým, ale poddalo sa to, v prípade potreby a chuti možno nepatrne ubrať bias.
S ostrou nahrávkou som bol spokojný, aj keď som mal dojem že prehnané výkonové špičky občas skreslila, predsa bolo vhodnejšie ju držať tak okolo +4db a väčší výkon v špičkách dovoliť len občas, ale napriek tomu som bol veľmi spokojný, viac než s niektorými metalkami Sony.
Bez poškodenia pásky po Akai.
Pioneer CT-S550S, 15.10.2013:
+4db s jemným skreslením, výšky mierne silnejšie než zdroj, celkom príjemný zvuk
BLE XD:
+4db, výšky ako zdroj presne, zvuk je výrazne lepší a plnší, ale čakal som že sa viac využije výkonový potenciál pásu
Technics RS-AZ7, 15.10.2013:
+6db naplno, výšky ako zdroj, spokojnosť
ATC:
výšky ako zdroj, ale naplno už len +4db, ale aj tak dobrý výsledok
Technics RS-TR979, vstup +4db, 15.10.2013:
kvalitné výšky, z pásky ide +6db
ATC:
výšky veľmi kvalitné, ale už len +4db s jemným náznakom skreslenia, bez ATC to bola pecka
Technics RS-TR575MII, vstup +4db:
+4db v špičkách, výškovo kvalitné, bez porúch a kolísania
Zase aj do zbierky, ale rovnako ako predošlú odporúčam na ostré nahrávky ako jeden z mála posledných materiálov čo za to stojí.
https://ez647.sk/cc/sony_uxpro.html#92
Dneska si dáme ešte jednu UX-Pro, ktorú mám v 50min verzii a jedná sa hneď o nasledujúci ročník po tej včera prezentovanej.
Z hľadiska zloženia, dizajnu a technológie by sa nemalo nič zmeniť, len dizajn obalov a niekoľko detailov. Jeden práve z tých podstatnejších detailov je fakt že kazeta už nie je vyrábaná v Japonsku, ale vo Francúzsku, myslím že kvalita je stále dobrá a že páska je vždy z Japonskej produkcie.
Inak je to ročník, ktorý práve priviedol prvýkrát aj generáciu UX-S s novou kazetou a vodiacim blokom v Sony, čo je vlastne taký Európsky unikát, nakoľko sa UX-S nikdy v tomto prevedení nevyrábala pre iné trhy a v Japonsku a Amerike poznali vodiaci blok jedine z UX-Pro a tí bohatší aj z Metal Master.
Síce som trochu odbočil od témy, ale stále to dokazuje akú silnú pozíciu mal "chromdioxid" resp. kazety typu II pre Európsky trh a je len dobre že významné firmy si to uvedomovali a ponúkali nám to najlepšie zo svojich kaziet typu II, čo niekedy nemali ani v Japonsku ani v USA.
Dnešná kazeta, balenie:
Stále tmavá a hrubá krabička s logom SONY, ale už zaoblená.
Fólia bola svojim spôsobom jednoduchá, stále sme sa pohybovali v zlatohnedých farbách, ale výhľad na kazetu sa sústredil do vodiacej časti a v tomto roku bol teda prvýkrát prezentovaný vodiaci blok v kazetách UX-Pro aj UX-S zvýraznením na priehľadnej časti fólie, teda odvtedy booklety museli skladať nasilu aby neprekážali vo výhľade.
No ale popravde tento štýl balenia už mali skôr prvé verzie kaziet Metal Master v roku 1988.
Zadná strana je už veľmi skromná, žiadna hierarchia ani technické info, jedine popis že je telo kazety z materiálu z vysokou hustotou a že obsahuje ten vodiaci blok. Jednoduchý detský nákres otvorenej kazety používa nekvalitnú ferro pásku na obrázku, a trecie fólie tam vyzerajú ako vyrezaná guma zo železničného prejazdu
Od tejto verzie sa viac neuvádza žiadny názov použitej pásky, len trieda Extra Super Chrome Class.
Booklet veľký skladací typ J je oproti minulej verzii graficky jednoduchší, stále používa ten hnedosivý odtieň tlače, štvorce a riadky na popis na oboch stranách.
Nálepky s tou jednoduchosťou a univerzálnosťou asi pre väčšinu kaziet v tomto ročníku, už som ich predstavoval s tými notami, kde spomeniem takú zaujímavosť, že počet nôt na tej nálepke vystihuje prestíž alebo kvalitu danej kazety, kde UX-Pro má tri noty, UX-S taktiež ale v novších verziách už len dve, UX asi vždy dve a HF jednu, kto chce nech si to dohľadá
Kazeta:
Dizajn ostal bez zmien, len farby a tlač sú mierne odlišné, myslím že Francúzi sa snažili a dali tej kazety maximálnu možnú kvalitu prevedenia.
Farebnosť tela kazety je stredne sivá, ale úzke okno dostalo mierne tmavý nádych. Na jednoduchej dvojfarebnej potlači zvýrazňujú práve High Density Shell, čo by v doslovnom preklade bolo vysoká hustota ustrice
Štandardné Sony cievky v snehovobielej farbe a konečne s čiernou svorkou, ktorá sa tam vyslovene žiadala.
Biely snehový vodiaci blok je pre Európske verzie štandardný od roku 1986 až do konca 1997, len Japonci mali sivú verziu komponentu.
Zavádzací pás s ružovým značením štandardne ako u C60.
Ešte doplním že je tiež v katalógu 1994 a marketing to zase pokašľal
Kde je uvedené že je to posledná novinka medzi páskami kvality CrO2. Samozrejme UX-Pro je novinka, uvedená v roku 1986....
Páska:
Tmavohnedá až čierna s len jemným náznakom hnedej a veľmi malou priesvitnosťou, teda zhodná ako na predošlej verzii.
Aj keď sa pôvod Super Energy Uniaxial už neuvádza, netreba o tom pochybovať.
Kazetu som získal v 09/2012 od zberateľa z Brna, aktuálne je už nahratá a Najvýbery majú na nej svoje miesto.
Nahrávka na Akai DX-57, po otestovaní aj na ostatných deckoch, dňa 14.5.2014
Subjektívne testy:
Akai DX-57, 13.10.2013:
+6db, bias 0
Zvuk je opäť veľmi dobrý, len tie náznaky dropov v pozadí sú identické s kazetou predtým, ale poddalo sa to, v prípade potreby a chuti možno nepatrne ubrať bias.
S ostrou nahrávkou som bol spokojný, aj keď som mal dojem že prehnané výkonové špičky občas skreslila, predsa bolo vhodnejšie ju držať tak okolo +4db a väčší výkon v špičkách dovoliť len občas, ale napriek tomu som bol veľmi spokojný, viac než s niektorými metalkami Sony.
Bez poškodenia pásky po Akai.
Pioneer CT-S550S, 15.10.2013:
+4db s jemným skreslením, výšky mierne silnejšie než zdroj, celkom príjemný zvuk
BLE XD:
+4db, výšky ako zdroj presne, zvuk je výrazne lepší a plnší, ale čakal som že sa viac využije výkonový potenciál pásu
Technics RS-AZ7, 15.10.2013:
+6db naplno, výšky ako zdroj, spokojnosť
ATC:
výšky ako zdroj, ale naplno už len +4db, ale aj tak dobrý výsledok
Technics RS-TR979, vstup +4db, 15.10.2013:
kvalitné výšky, z pásky ide +6db
ATC:
výšky veľmi kvalitné, ale už len +4db s jemným náznakom skreslenia, bez ATC to bola pecka
Technics RS-TR575MII, vstup +4db:
+4db v špičkách, výškovo kvalitné, bez porúch a kolísania
Zase aj do zbierky, ale rovnako ako predošlú odporúčam na ostré nahrávky ako jeden z mála posledných materiálov čo za to stojí.
- Prílohy
-
- IMAG0094.JPG (148.89 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0095.JPG (160.81 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0136.JPG (147.9 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0137.JPG (126.54 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0138.JPG (155.04 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0139.JPG (135.38 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0140.JPG (137.54 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0141.JPG (143.07 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0142.JPG (94.26 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0143.JPG (96.93 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0144.JPG (94.86 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0145.JPG (86.03 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0146.JPG (183.75 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0147.JPG (163.67 KiB) 780 zobrazení
-
- IMAG0148.JPG (132.13 KiB) 780 zobrazení
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10174
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Sony Metal-XR 50min rok 1992 Made in France
https://ez647.sk/cc/sony_metalxr.html#92
Posledných 5 kaziet Sony v tomto vlákne bude triedy typu IV, metal position.
Ako prvá tu je základná verzia metalky zvaná Metal-XR s časticami Dynametal.
Opäť katalóg 1994 uvádza túto kazetu v rôznych dĺžkach, okrem C50, a že je kazeta celopriehľadná a bez skrutiek je tam uvedená ako veľká technická výhoda. Okrem toho tam tvrdia že je 4krát magneticky silnejšia než typ I a 3 krát viac než typ II, neviem teda, ale mne tie počty nikdy nešli, ale mám dojem že píšu marketingové číčoviny.
Balenie:
Hranatá tmavá krabička s logom SONY.
Fólia zodpovedá ročníku, v čierno zlatej farbe a červeným pásom vyzdvihujúci zvukovú kvalitu.
Výhľad na kazetu s celoplošnou potlačou trochu pripomína rubriku CDix Japan. Nad nápismi FOR CD sa už niekoľko posledných príspevkov ani nepozastavujem.
Zadná strana zase neukazuje graf s hodnotami MOL ale vo voľnom preklade len "hysterickú kurvu" ktorá neviem či nám pomôže s pochopením výkonu zvuku.
Krátky popis informuje o jemných Dynametal časticiach, ale nič viac.
Booklet veľký skladací typ J v prevažne čiernych farbách, štvorce a riadky na popis. Nálepky už v klasických Sony farbách s troma notami.
Kazeta:
Celopriehľadné tmavé (z karamelu), telo typu CDit II, teda to s lepším vedením a chodom pásky z tých priehľadných kaziet, celoplošná potlač ako u CDix rady, ale žiadne prehnané nápady nenájdeme. Klasické Sony cievky biele s čiernou svorkou, kazeta v podstate nevyzerá zle, ale možno by si metalka zaslúžila viac?
Zavádzací pás s ružovým značením ako u C60.
Páska:
Dynametal sa štandardne používa takmer na všetkých typoch IV značky Sony, základný XR, alebo stredný Metal S. U rady ES a Master je dvojvrstvová páska zvaná Extralloy.
Samozrejme ako iné metalky, tak má čiernu farbu so svetlejším sivým odleskom, ako jedna z mála výrobcov tieto pásky zatiaľ nemajú biely prach, ani sa nekrútia nejako nasilu sami od seba a majú podivnú slanú arómu.
Pásky nepresvitajú. Verím že Sony ako hlavný protagonista formátu Video 8 bude mať s metalkami bohaté skúsenosti v oblasti výroby a vývoja.
Kazetu som získal taktiež v 09/2012 od zberateľa z Brna, prišli v jednom balíku, test kompletný, viac krát ju tesne minuli NajVýbery, ale vtedy som sa rozhodol pre zvláštnejší model CDit IV pre EU/USA a táto mi už prišla trochu otrepaná dizajnovo.
Subjektívne testy:
Akai DX-57, 20.10.2013:
+6db, bias -4
Zvuk je dobrý, občas ale dropy na výškach, no je nutné jemne, alebo viac podbiasovať, potom vhodné nahrávať do +4db, inak to môže byť na ňu veľa, ale príde mi že metalky Sony zostarli nejako podozrivo rýchlo takže občas sa stroje trápia s výkonom a výškovou odozvou aby dosiahli dobrých kvalít, na druhú stranu, použité som mal verzie C100 v tomto prevedení a donahrával som 5-10min voľné konce strán, ktoré som potom prezentoval u kamaráta na Tesle SM261 a zvukovo to bolo niečo neskutočné, nedalo sa to ani len porovnať s čerstvo rozbalenou C50 verziou.
Pioneer CT-S550S, 21.10.2013:
+2db, výškovo mierne silnejšie od zdroja
BLE XD:
+4db s dobrým zvukom, vyvážený a bez porúch, výškovo ako na zdroji, použiteľné
Technics RS-AZ7, 21.10.2013:
+6db, výšky mierne slabšie, ale celkovo celkom pekný zvuk, snaží sa
ATC:
výšky ako zdroj, ale zrazu výkon len 0db, aj tak jemné skreslenie basov, občasné poruchy na výškach, ATC je tu totálne nevhodné až nepoužiteľné
Technics RS-TR979, vstup +4db, 22.10.2013:
+2db, slabé výšky, jemné skreslenie a jemné kolísanie úrovne ľavého kanálu
ATC:
+2db, výrazné zlepšenie vo výškach, ale jemné skreslenie a problém s ľavou stranou ostali
Technics RS-TR575MII, vstup +4db:
+4db ok, ale výškovo slabé, žiadne poruchy ani kolísanie
Takže do zbierky ako metalka pekná, na nahrávky je to už o niečo horšie než s typom II Sony, ale v dobrom stave myslím že môže byť schopná a že mnoho deckov bude dosť dobrých aby si s ňou poradilo, takže treba experimentovať, ale vzhľadom k dnešným cenám to asi nebude stáť za to.
https://ez647.sk/cc/sony_metalxr.html#92
Posledných 5 kaziet Sony v tomto vlákne bude triedy typu IV, metal position.
Ako prvá tu je základná verzia metalky zvaná Metal-XR s časticami Dynametal.
Opäť katalóg 1994 uvádza túto kazetu v rôznych dĺžkach, okrem C50, a že je kazeta celopriehľadná a bez skrutiek je tam uvedená ako veľká technická výhoda. Okrem toho tam tvrdia že je 4krát magneticky silnejšia než typ I a 3 krát viac než typ II, neviem teda, ale mne tie počty nikdy nešli, ale mám dojem že píšu marketingové číčoviny.
Balenie:
Hranatá tmavá krabička s logom SONY.
Fólia zodpovedá ročníku, v čierno zlatej farbe a červeným pásom vyzdvihujúci zvukovú kvalitu.
Výhľad na kazetu s celoplošnou potlačou trochu pripomína rubriku CDix Japan. Nad nápismi FOR CD sa už niekoľko posledných príspevkov ani nepozastavujem.
Zadná strana zase neukazuje graf s hodnotami MOL ale vo voľnom preklade len "hysterickú kurvu" ktorá neviem či nám pomôže s pochopením výkonu zvuku.
Krátky popis informuje o jemných Dynametal časticiach, ale nič viac.
Booklet veľký skladací typ J v prevažne čiernych farbách, štvorce a riadky na popis. Nálepky už v klasických Sony farbách s troma notami.
Kazeta:
Celopriehľadné tmavé (z karamelu), telo typu CDit II, teda to s lepším vedením a chodom pásky z tých priehľadných kaziet, celoplošná potlač ako u CDix rady, ale žiadne prehnané nápady nenájdeme. Klasické Sony cievky biele s čiernou svorkou, kazeta v podstate nevyzerá zle, ale možno by si metalka zaslúžila viac?
Zavádzací pás s ružovým značením ako u C60.
Páska:
Dynametal sa štandardne používa takmer na všetkých typoch IV značky Sony, základný XR, alebo stredný Metal S. U rady ES a Master je dvojvrstvová páska zvaná Extralloy.
Samozrejme ako iné metalky, tak má čiernu farbu so svetlejším sivým odleskom, ako jedna z mála výrobcov tieto pásky zatiaľ nemajú biely prach, ani sa nekrútia nejako nasilu sami od seba a majú podivnú slanú arómu.
Pásky nepresvitajú. Verím že Sony ako hlavný protagonista formátu Video 8 bude mať s metalkami bohaté skúsenosti v oblasti výroby a vývoja.
Kazetu som získal taktiež v 09/2012 od zberateľa z Brna, prišli v jednom balíku, test kompletný, viac krát ju tesne minuli NajVýbery, ale vtedy som sa rozhodol pre zvláštnejší model CDit IV pre EU/USA a táto mi už prišla trochu otrepaná dizajnovo.
Subjektívne testy:
Akai DX-57, 20.10.2013:
+6db, bias -4
Zvuk je dobrý, občas ale dropy na výškach, no je nutné jemne, alebo viac podbiasovať, potom vhodné nahrávať do +4db, inak to môže byť na ňu veľa, ale príde mi že metalky Sony zostarli nejako podozrivo rýchlo takže občas sa stroje trápia s výkonom a výškovou odozvou aby dosiahli dobrých kvalít, na druhú stranu, použité som mal verzie C100 v tomto prevedení a donahrával som 5-10min voľné konce strán, ktoré som potom prezentoval u kamaráta na Tesle SM261 a zvukovo to bolo niečo neskutočné, nedalo sa to ani len porovnať s čerstvo rozbalenou C50 verziou.
Pioneer CT-S550S, 21.10.2013:
+2db, výškovo mierne silnejšie od zdroja
BLE XD:
+4db s dobrým zvukom, vyvážený a bez porúch, výškovo ako na zdroji, použiteľné
Technics RS-AZ7, 21.10.2013:
+6db, výšky mierne slabšie, ale celkovo celkom pekný zvuk, snaží sa
ATC:
výšky ako zdroj, ale zrazu výkon len 0db, aj tak jemné skreslenie basov, občasné poruchy na výškach, ATC je tu totálne nevhodné až nepoužiteľné
Technics RS-TR979, vstup +4db, 22.10.2013:
+2db, slabé výšky, jemné skreslenie a jemné kolísanie úrovne ľavého kanálu
ATC:
+2db, výrazné zlepšenie vo výškach, ale jemné skreslenie a problém s ľavou stranou ostali
Technics RS-TR575MII, vstup +4db:
+4db ok, ale výškovo slabé, žiadne poruchy ani kolísanie
Takže do zbierky ako metalka pekná, na nahrávky je to už o niečo horšie než s typom II Sony, ale v dobrom stave myslím že môže byť schopná a že mnoho deckov bude dosť dobrých aby si s ňou poradilo, takže treba experimentovať, ale vzhľadom k dnešným cenám to asi nebude stáť za to.
- Prílohy
-
- IMAG0090.JPG (153 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0095.JPG (154.94 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0124.JPG (172.3 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0125.JPG (130.52 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0126.JPG (167.88 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0127.JPG (142.12 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0128.JPG (129.21 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0129.JPG (111.58 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0130.JPG (137.48 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0131.JPG (100.73 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0132.JPG (102.35 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0133.JPG (139.57 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0134.JPG (135.02 KiB) 771 zobrazení
-
- IMAG0135.JPG (144.83 KiB) 771 zobrazení
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
tu bola taká záplava príspevkov, že mi UX Pro ušla, tak som mal dva články, výborne
UX Pro, toto je pre mňa zástupca špičky kaziet spolu s Metal Master a podobne. Krásny dizajn už v modernej podobe ale stále perfektné materiály a spracovanie a k tomu GB. Nikdy som teda tento pás nepočul ako aj SA XS ale je to presne ten vrchol kaziet. Tie noty by mi ani nenapadli, celkom vtipný detail
tie hnedé farby sú vynikajúce
Metal XR, ako si povedal je to trochu málo na metal ten zjav ale vždy keď tú kazetu držím v rukách nemám námietky a vychutnávam, ja viem, že viacerí mali nejaké vady u týchto kaziet ale ja som bol vždy spokojný, krásne vyzerá vo fólii
Krásne kúsky
nenapadá mi či mal Maxell nejakú odpoveď na UX Pro a SA XS
UX Pro, toto je pre mňa zástupca špičky kaziet spolu s Metal Master a podobne. Krásny dizajn už v modernej podobe ale stále perfektné materiály a spracovanie a k tomu GB. Nikdy som teda tento pás nepočul ako aj SA XS ale je to presne ten vrchol kaziet. Tie noty by mi ani nenapadli, celkom vtipný detail
tie hnedé farby sú vynikajúce
Metal XR, ako si povedal je to trochu málo na metal ten zjav ale vždy keď tú kazetu držím v rukách nemám námietky a vychutnávam, ja viem, že viacerí mali nejaké vady u týchto kaziet ale ja som bol vždy spokojný, krásne vyzerá vo fólii
Krásne kúsky
nenapadá mi či mal Maxell nejakú odpoveď na UX Pro a SA XS
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10174
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
U Maxell bol ten jednoznačný vrchol XLII-S, ale podstatne strohejší dizajnovo a akože bežnejší aj cenovo dostupnejší
UX-Pro bol cenovo asi najhorší, ale aj tak nejaké predaje tam isto boli, inak by nevydržal až tak dlho
TDK mala konkurenciu smerovanú so svojou SA-X, ale to im bolo málo takže tam museli navýšiť level na SA-XS, páska s troma vrstvami ktorú nemal asi nikto, a oni chceli vždy viac, hlavne to nikdy nemali v Japonsku ani v USA, čo je také zvláštne, ale som si celkom istý že vyvinutá musela byť v Japonsku, aj vyrobená
Metal-XR boli prvé dve generácie práve v priehľadných kazetách, kde sa Sony vyžívala v prestíži tej celoplošnej potlače, práve obdobie keď CDix rada začínala no a neskôr to prehupli na úzke okno, ale výroba v Taliansku s dilatákmi to trochu skazila
UX-Pro bol cenovo asi najhorší, ale aj tak nejaké predaje tam isto boli, inak by nevydržal až tak dlho
TDK mala konkurenciu smerovanú so svojou SA-X, ale to im bolo málo takže tam museli navýšiť level na SA-XS, páska s troma vrstvami ktorú nemal asi nikto, a oni chceli vždy viac, hlavne to nikdy nemali v Japonsku ani v USA, čo je také zvláštne, ale som si celkom istý že vyvinutá musela byť v Japonsku, aj vyrobená
Metal-XR boli prvé dve generácie práve v priehľadných kazetách, kde sa Sony vyžívala v prestíži tej celoplošnej potlače, práve obdobie keď CDix rada začínala no a neskôr to prehupli na úzke okno, ale výroba v Taliansku s dilatákmi to trochu skazila
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
až by sme niekedy sa rozhúpali k tým testom, tak ja by som rád odskúšal práve UXPro, SA XS a z triedy normal XLI alebo XLI-S
- Kazetowich
- vintagehifi.sk inventár
- Príspevky: 8761
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 16:18
- Bydlisko: polia, lúky a háje SR
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
UX Pro mi napadlo dať ako prvú do novej veže Panasonic na skúšku - mal som jednu poruke. Výsledok bol výborný ...
Sansui 331 klub czechoslovakia, old Pioneer receivers
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
ten Panasonic má aj voľbu pásu alebo si počúval naostro ako EZ v rituálnej mechanike?
- Kazetowich
- vintagehifi.sk inventár
- Príspevky: 8761
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 16:18
- Bydlisko: polia, lúky a háje SR
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
nemá prepínače dolby ani typ pásky - zatial som neskúmal či má jazýček a odkuká si z kazety typ pásky - ale prevýškované to nebolo. Potom pozrem baterkou do šachty a napíšem. Ale druhá kazeta SKC GX normal nehrala zďaleka tak pekne - v decku od pioneera ale hrala super
Sansui 331 klub czechoslovakia, old Pioneer receivers
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10174
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Nstar: mám zbierkovú UXPRO 90 1997, z posledných, podľa mňa sú mi zbytočné zabalené kazety, takže by som ju mohol poslať, stejne ako Maxell Metal CD 90 v tej poslednej zelenej fólii
mám aj Maxell UDI-CD 120 v predposlednom prevedení, Denon HD8S 100 1990 a pod,
mám aj Maxell UDI-CD 120 v predposlednom prevedení, Denon HD8S 100 1990 a pod,
- moniatko
- vintagehifi.sk inventár
- Príspevky: 1751
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Októbra 2019, 18:29
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
To máš z kaziet navyše alebo máš zbierku zabaleniek o ktorých nikto nič nevie a práve si sa prezradil?EZ647 napísal: ↑Sobota, 13. Augusta 2022, 15:17 Nstar: mám zbierkovú UXPRO 90 1997, z posledných, podľa mňa sú mi zbytočné zabalené kazety, takže by som ju mohol poslať, stejne ako Maxell Metal CD 90 v tej poslednej zelenej fólii
mám aj Maxell UDI-CD 120 v predposlednom prevedení, Denon HD8S 100 1990 a pod,
Tu Metal CD by som prijala keďže mi chýba do sady (mám UDI-CD, UDII-CD a táto Metal-CD ma celkom obišla aj keď som ju už zháňala)
Lenže ja nemám čo hovoriť, keď mám voči tebe ešte nejaké nevyriadene účty
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
tak môžem nachystať Natáliu a čo Ti pošlem tiež CD prehrávač, mám tu také JVC
bavíme sa o tomto? https://ez647.sk/cc/a/b/sony_chrome/sony_uxpro6097.jpg
https://ez647.sk/cc/denon_hd8s.html
https://ez647.sk/cc/maxelli/b/ud120a.JPG
bavíme sa o tomto? https://ez647.sk/cc/a/b/sony_chrome/sony_uxpro6097.jpg
https://ez647.sk/cc/denon_hd8s.html
https://ez647.sk/cc/maxelli/b/ud120a.JPG