Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Our Audio cassettes Review - tests CC / MC / tapes - Vintage Cassettes reviews - Vintage Audio Cassettes reviews / tests

Moderátor: AdmineR

Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

Nevadí, stejne dneska ešte jedna Thajská kazeta a končím. Takže sa môžeš regenerovať :D
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

Sony HF 90min rok výroby 2011 Made in Thailand by TDK
https://ez647.sk/cc/sony_hf.html#12

Takže dneska znovu a naposledy Thajská TDK zrejme s Kórejskou páskou Saehan, už sa cítim ako Lidl, máme Thajský týždeň, alebo skôr Kórejský kvôli tej páske...
A že je tam napísané Sony HF? no a? :D
V posledných rokoch aj Sony pochopila že Mexico nie je tá správna cesta audiokaziet a úprimne dúfam že to zabalili a preto Sony prešla k TDK.... ale ono to nebude asi celkom pravda....ak sa pozrieme na Japonské posledné modely Sony.
Posledné Sony HF pre Japonsko a CDix sú taktiež vyrábané v Thajskej pobočke TDK, kľudne by som uveril že aj do CDix I dávali na konci tieto Saehan pásky z Kórei a to už asi od roku 2000.
Preto to dáva celkom zmysel, ak Sony spolupracovala v tej dobe v Ázii s Thajskou TDK a krížila tak svoje komponenty a dizajny kaziet ako som okrajovo popisoval u niektorých moderných CDix I kaziet C120, tak je logické že po skončení Mexica využilo Sony pre pokrytie aj zvyšku trhu kazety Thajskej TDK s kríženými cievkami.
A keď sa TDK Thajsko potopila, tak Sony siahla na verzie HF 2012 na Maxell Panggung Indonesia.

Balenie:
Extraslim krabička, ktorú TDK používalo pre Japonské modely, sa bežne nedostala pod značkou TDK do Európy, svetlá číra, namiesto loga v okienku je len PS a asi tým nemysleli radu Axie :)
Booklet je skrátený na typ L, s minimom potlače, proste len nejaký kus papiera kde si môžete čarbať.
Nálepky na podobný chudobný štýl, oproti ním tie Maxellovské vyzerajú ako výzdoba v kráľovskom paláci.
Fólia je na štýl tých HF na prelome milénia, ale sú tam nejaké rozdielne detaily a hlavne je vzadu uvedené Made in Thailand, čo je po Mexicu celkom osvieženie.

Kazeta:
Telo kazety je to posledné priehľadné s hranatým vnútrom od TDK, ale pomerne výrazne tmavé.
Cievky sú ale hybrid Sony so svorkou TDK, príde to ako obludnosť možno, ale keď si spomeniem na typ cievok Emtec v Mexických HF, tak sú tieto vlastne nádherné a reálne aj kvalitné, už viac žiadne deformácie.
Chválim potlač na kazete, ktorá sa vrátila do staršieho luxusnejšieho štýlu Sony HF pekne v dvoch farbách, žiadne šetrenie farbou, až na ten detail že je to vlastne natlačené na kazete TDK :D

Páska:
porovnal som ju s prvou Thajskou TDK čo som mal po ruke, tou bola včerajšia TDK T1 no a hádajte, pásky sú opticky zhodné. Takže ďalší adept Saehan Kórea.
Spomínam si ako niekto na Tapeheads.net porovnával TDK kazety, keďže bol prekvapený Sony kazetou od TDK a porovnával pásky tej Sony s inými TDK, fotil, a písal že nie sú zhodné, na tej fotke tie pásky mal naozaj rozdielne, ale teraz som si uvedomil, ak tam porovnával túto Thajskú s originál TDK, tak je rozdiel jasný, alebo mohol mať aj iné šarže s inou páskou, ale po posledných dňoch už tomu aj prestávam veriť žeby používali niečo iné než Saehana.
Takže bledá hnedá, ani náznak železitosti.
IMAG0800.JPG
Kazetu som zakúpil v Pražskom Globuse v 07/2011. V tej dobe som trochu cestoval a keď som vošiel do nejakého cudzieho obchodného domu, alebo veľkého obchodu tak v tej dobe ma vždy zaujímali prázdne CD a DVD a na kazety som pozeral len okrajovo aby som si odbil že áno, ešte majú Sony Mexico, TDK Thajsko a pod a dosť. A šiel som ďalej, tak aj v tomto prípade som videl Sony HF 90 v tom klasickom prevedení fólie, len tá červená sa mi zdala mierne tmavšia, no tak sa pozrieme bližšie, a ako som kazetu vybral z regála, tak hmm ono to je v slim krabičke? Mexico bolo vždy v hrubej zaoblenej.... no a pozerám nápis Made in Thailand...no žeby TDK? No ma to trochu prekvapilo a fascinovalo zároveň, takže som vzal hneď tuším vtedy 4kusy, a krátko po opustení obchodu som z jednej strhal obal, no a naozaj Thajská TDK, ktorú som už v tej dobe poznal z posledných modelov, ale tie cievky Sony so svorkou TDK ma dorazili, čo to ako má byť?
To bolo prvýkrát čo som videl tieto kazety v predaji, potom sa dostali aj do reťazcov u nás, niečo mi bolo poslané vtedy aj poštou, získal som tak aj iné kusy, a aj verzie C60.
Teraz ako som to porovnával, zdá sa že všetky tieto Thajské HF mali Saehan pásky z Kórei.
Predávalo sa to nejakú chvíľu a potom zmizli z obchodov aj tie, po roku 2013 som už nachádzal prevažne len Maxell UR Panggung tej poslednej verzie ako jedinú dostupnú audiokazetu v našich obchodoch.

Subjektívne testy:

Akai DX-57:
+4db, bias -8
Dosť slušný zvuk na tak novú a lacnú pásku.
Grafický test z Akai na konci, hodnoty hlavne basov a stredov sú pomerne nízke oproti predošlým šaržám tejto akože rovnakej pásky.
Hodnoty odvodené zo záznamu na 0dB:
160Hz -2,5dB
10kHz -9dB
20kHz - 20dB

Pioneer CT-S550S:
+2db, pekný, čistý zvuk, lepší než s kalibráciou
BLE XD:
+4db, zase technicky sa tvári v poriadku, ale proste sa mi nepáči tak ako u predošlých Thajských TDK

Technics RS-AZ7:
+6db, výrazne slabšie výšky
ATC:
+4db a zvuk je mimoriadne pekný, proste Technics AZ7 vie tieto pásky dobre nastaviť

Technics RS-TR979:
+4db, výšky mierne slabšie, ale celkom počúvateľné, takmer identické s TDK Thajsko
ATC:
+4db, skreslené, výšky vyrovnané na kvalitu zdroja

Technics RS-TR575MII:
+4db, pomerne slušné výšky

Test a ostrá nahrávka na Sony TC-KE600S
H: mimo rozsah / bias na minimum +4
L: -6 / malý level na maximum +3
Dorovnať to šlo presne, vyzerá to skoro ako Maxell UR Panggung 2007 čo som nahrával nedávno a maximálne nastavenie kalibrácie malo zhodné hodnoty.
Prakticky zvukovo výšky ako zdroj, poklesy sú veľmi nevýrazné, skreslenie na sykavkách len na jednej agresívnej skladbe, inak je to veľmi dobré, poklesy počas celej dĺžky pásky sa nájdu ale miernejšie než na predošlých kusoch.
Výkonovo ale +2db je ideál s občasnou špičkou +4db, basovosť Sony je zvýraznená len jemne.
Poruchy som nepočul asi ani jednu, kolísanie zatiaľ tiež nie, ale dva krát som počul na prvej strane zakolísanie ťahu, len jedno ako by na mieste trochu podkĺzla kladka, ale tejto problematike sa už budem venovať najbližšie dni aj na Sony.
Takže zvukovo z tých Thajských kaziet s rovnakou páskou asi táto verzia Sony vychádza najlepšie, asi najviac zaplatili :D
Ale už keď som pripravoval nahrávky verzie C60 pre kamaráta a testoval, tak aj na AZ7 zahrala tak dobre, že som nechápal.
Tu už je zase hlavne problém kolísania a presnosti odliatkov pri rôznych kusoch a strojoch.

Záverom, do zbierky je to stále nedozretá maloletá kazeta.
Na nahrávky platí asi to čo píšem stále posledné 4 dni, skúste, dá sa nakalibrovať, a keď práve nebudete mať šťastie na kolísavú pásku tak zahrá pekne, zase som si celkom istý pásom Saehan Korea.
Aj keď by niekto mohol mať odpor k tejto kombinácii Sony a TDK, ale verte mi že oproti Mexickým kusom Sony HF je toto Master tape.

dodatky:
čas počítadla decku po jednej strane: 46.29
stav hláv: po jednej strane, opticky čisté
poruchy: zatiaľ žiadne
otlaky pásky na konci strany: priečne čiarky jemné, zvlnenie pásky žiadne, veľmi dobrý stav


Už ostáva len napísať, páni Ďakujem za priazeň a pozornosť v tomto vlákne, ja už teda musím definitívne ukončiť každodenné nahrávanie kaziet, zajtra už o takomto čase budem na inom mieste...
Samozrejme končí len každodenný cyklus, ale vrátim sa k tomu v priebehu času v podobe občasných nahrávok a testov, podľa času, chuti a nálady. Medzi tým by som postupne mohol prejsť aj novšie kazety z balíkov od začiatku roku 2017 a prejsť ich na ostatných strojoch, ako som mal pripravené tieto do konca roku 2016.
Potom už nebudem musieť loviť len v najstarších zásobách, ale kľudne aj niečo podľa chuti. Ale teraz bude priorita práca, potom skúsiť dať dokopy deck Akai, v Sony vymeniť kladku, v AZ7 a 575 časom vymeniť remienky. No a uvidíme čo ďalej. A v Pioneer možno konečne vyčistiť ten spínač na detekciu otvorených dvierok, aby prestal hrýzť :D
Prílohy
IMAG0792.JPG
IMAG0793.JPG
IMAG0794.JPG
IMAG0795.JPG
IMAG0796.JPG
IMAG0797.JPG
IMAG0798.JPG
IMAG0799.JPG
IMAG0801.JPG
IMAG0802.JPG
IMAG0803.JPG
IMAG0804.JPG
IMAG0805.JPG
IMAG0806.JPG
IMAG0807.JPG
IMAG0808.JPG
IMAG0809.JPG
IMAG0811.JPG
IMAG0812.JPG
sony_hf_90_thailand_2012.png
sony_hf_90_thailand_2012s.png
Nec
stará páka
Príspevky: 616
Dátum registrácie: Sobota, 29. Augusta 2020, 19:35

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa Nec »

Hmm. Naozaj oproti mexickej HF je toto ako z inej planéty. Normálne jej to.sekne
Pričmudené telo a iné cievky razom z toho spravili najkrajšiu modernú TDK. :lol:
Ďakunem za tento seriál. Nejaký čas to bola každodenná istota. ;)
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

ešte sa budem snažiť držať tie C46, tam môžeš mať istoty :P
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

inak vzhľadom k tomu že toto hobby nahrávania má za následok vysokú spotrebu CD diskov, chcel by som založiť jednu tému so značkami a výrobcami optických diskov, kde by som robil nejaké tie predstavenia toho čo sa dá kúpiť, alebo historických kusov a balení.
Celkom sa mi nechce rozbaľovať nové balíčky diskov, keď k ním nespravím tonu fotiek a niekoľko strán textu, tak čo bol by záujem, alebo to proste skúsim a uvidíme?
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

Basf Ferro Extra I 90min rok 1994cca Made in Germany?
https://ez647.sk/cc/basf_fe1.html#94a

Trochu času cez víkend než začne doma bordel, som chcel využiť ešte na jednu nahrávku kazety, ktorú som mal pripravenú ako poslednú v kopke posledných kusov čo som pripravil na posledné nahrávky. Aj keď by som cez víkendy chcel nahrávať kazety častejšie, tak nie vždy to zrejme vyjde, ak bude krátky víkend, alebo bude doma balík kaziet, ktorý bude treba spracovať na web a pod.

Nedávno som tu prezentoval a popisoval problémy a vlastnosti kaziet Basf FEI v tejto verzii obalu 1994.
Spomínal som aj konkrétne túto verziu čo mám v Agfáckom tele.
Keďže vzhľadom k miernemu bordelu v tejto rade mi bolo nejasné ktorá FEI verzia je vlastne tá pravá pre EU trh, keď katalógová verzia má USA telo, rebrovaná klasická verzia je Indonézska, no a ostala nám teda Agfácka.
Písal som tam aj to že Basf kúpil Agfu, ale zároveň Ruská ECP kúpila nejaké vybavenie a recepty na Agfy, takže si môžete vybrať čomu chcete veriť, pretože v tomto prípade je pravda relatívna, alebo neodhaliteľná :D
Ja tu poukážem na veci ktoré sa dajú odpozorovať a odpočúvať z tejto kazety a to bude všetko.

Balenie:
Hranatá krabička, tmavá, bez loga Basf. Booklet veľký skladací typ J s 1,5strany na popis, polepy jednoduché rovné pre Agfácky štýl kazety.
Fólia je prevažne červená, kde je cez priesvitnú časť dobre vidieť na exotické cievky a verzie tejto kazety. Dosť som toho popisoval u tej C46 verzie na odkaze vyššie.
Booklet má zase peknú tabuľku hodnôt citlivosti pásky, len nenapísali ktorej verzie pásky či Agfa, Basf, alebo Saehan ...

Kazeta:
Jedno z veľmi podarených priehľadných puzdier pochádza od firmy Agfa pre základný model ferro a chrome, telo, ktoré sa dostalo aj do niekoľkých kaziet Basf, a neskôr aj vo Ruskej firmy ECP.
Samozrejme existovalo veľa OEM značiek pre ktoré vyrábala Agfa aj Basf audiokazety, kde bol tento dizajn použitý, napríklad ako v nedávno pridanej kazete Exel.
Kazeta je v jemnom tmavšom nádychu, s potlačou zodpovedajúcou modelu a roku firmy Basf.

Cievky:
Toto je ďalšia menšia dilema, normálne ich Agfa nepoužívala, ale Basf a ECP áno, zase Nemecké jazyky hovoria že je to znak výroby Ruskej ECP a ja poviem, že neviem :D
Rozhodne viem že štruktúra cievky je zhodná so starými klasickými Basf 80tych rokov, ale svorka I bola vymenená za veľkú efektnú svorku C.
Problém starých Basf cievok bol ten že napriek veľkým výrobným rozprávkam o kvalite materiálu DELRIN, ktorý má byť niečo ako lepší a teplotne odolnejší, tvrdší a neviem aký plast, tak tieto staré cievky mali občas problémy s pokrivením, hlavne u niektorých riadne navinutých (dlhých) kaziet to je vidieť, našťastie to nie je tak častý a bežný problém ako u Emtecu, ale v malej miere sa vyskytuje pomerne často.
Basf asi mala na toto zlú karmu, pretože ak vymysleli lepší dizajn cievok, tak Emtec ich dostala nie do pôvodného stavu, ale ešte hlbšie pod hladinu než boli kedykoľvek predtým.
Cievky v tejto kazete snehovo biele s bordovou svorkou, podľa vzoru klasických Basf, aby dobre zapadali farebnosťou, majú pri pohybe v decku mierny náznak vlnky, ale prepad na svorke je pomerne výrazný.

Páska:
klasická svetlá hnedá hrdzavá železitá, si môžete vybrať podľa chuti či sa jedná o klasickú železitú Agfu, alebo klasickú Basf FEI.
Ak som testoval a porovnával medzi rôznymi verziami Basf FEI, tak mi táto síce prišla výkonná, ale výškovo pomerne slabá.
Zavádzačka je matná priesvitná, dlhá ako u Basfu, bez značenia, takže žiadny poznávací znak Agfy, ale skôr vyzerá na to čo sa v tej dobe dávalo bežne do Basf, ešte aj s ich číselnou samolepkou.
A môžete si všimnúť ako je previnutá páska na začiatok navinutá až po okraj tela, ako u pravých Basf.

Kazetu mám z aukro nákupov z roku 2009. Preto zase hromadná dobová fotka zabalenej kazety.

Subjektívne testy:

Akai DX-57, 2013:
+6db, bias -8
Myslím že sa hodí aj bias -10, predsa sa tu výšky celkom bránia, ale výkonovo je šialená, povesť silnej magnetickej energie FEI je zachovaná, výšky si ale musíte vydobyť mierne násilne.
Subjektívny grafický test z Akai na konci ukazuje naozaj pomerne veľké hodnoty v basoch a stredoch.
Hodnoty odčítané približne, zo záznamu na 0dB:
160Hz +0,5dB
10kHz -10dB
20kHz - 20dB

Pioneer CT-S550S, 2013:
+2db, výškovo mierne silnejšie od zdroja
BLE XD:
+4db, výšková zhoda, ale mám dojem horšieho zvuku než u Basf FEI 1988, čo je škoda, výkon je zhodný so zdrojom

Technics RS-AZ7, 2013:
+6db, veľmi slabé výšky, horší ľavý kanál
ATC:
nespraví, spadne na Level, ktovie prečo, ale ten deck ma fakt niekedy nebaví, je to ako za trest

Technics RS-TR979, 2013:
+6db bez skreslenia, výšky sú ale dosť slabé, zase sranda že výkon niekedy skočí aj na +8db
ATC:
tak asi niečo majú Technicsy proti tejto kazete, dva krát som skúšal, ani raz to neprešlo cez nastavenie Biasu

Technics RS-TR575MII:
+4db, výškovo stredne dobré

Test a ostrá nahrávka na Sony TC-KE600S:
H: mimo rozsah / bias na minimum veľmi kolíše hodnota, medzi -2 až 0 dielikov
L: -3 / malý level na max +5 dielikov
Takže toto je veľmi veľká nerovnováha, a nedá sa to nijak nastaviť lepšie.
Ak by som napríklad ubral level, tak to spadne aj na hodnote bias, ak by sa niekto pýtal prečo neuberiem level nižšie.
Prakticky zvukovo sa nechá budiť na +4db v špičkách na +6db, ale výškovo je to bieda, sú tam také viacmenej symbolické, basovosť je ale veľmi zvýraznená vďaka decku aj vďaka páske. Poruchy ani kolísania nie sú žiadne počuteľné.
Zase je zvláštne že druhá strana nasadila omnoho lepšie výšky, síce nie ako zdroj, ale podstatne lepšie než na strane A, no a žiadne presykávanie ani skreslenie sa nekoná. Zase je veľký rozdiel v kvalite zvuku medzi stranami.
Trochu som premýšľal druhú stranu hodiť na Pioneer, ale nejako som sa zabudol, a možno je to tak aj lepšie, nebudú problémy s rozdielnou kolmosťou a farbou zvuku, ale hlavne sa zdá že to dosť schopne na Béčku hrá aj tu na Sony.

Záverom, kazeta je zberateľská, hlavne aj pre množstvo verzií, ktoré sa vyrábali pod jedným obalom.
Na nahrávanie si svojich priaznivcov celkom iste nájde, či Agfa, alebo Basf ferro extra železitá hrdzavá až červená páska je celkom v obľube.
Mechanicky aj dizajnovo ju považujem za pomerne zdarilú, aj keď trochu viac mohli zapracovať na kvalite cievok.
Prednosti tejto kazety sú vysoký výkon v basoch ale na druhú stranu zase slabá výšková odozva, kde občas sa nenechá ani podbiasovať.

dodatky:
čas počítadla decku po jednej strane: 45.48
stav hláv: po jednej strane sa objavil malý biely fliačik na mazacej hlave, to bude asi len ojedinelý prípad
poruchy na konci a začiatku: koniec 5minút pred koncom jedno väčšie zakolísanie v podobe malého poklesu úrovne, a asi 30sekúnd pred koncom bolo tých kolísaní po svorke viac, začiatky pásky celkom v pohode
stav pásky: otlaky po svorke zvýraznené strednou až silnejšou vlnitosťou, priečne čiarky len jemné
Prílohy
DSC03428.JPG
IMAG0917.JPG
IMAG0918.JPG
IMAG0919.JPG
IMAG0920.JPG
IMAG0921.JPG
IMAG0922.JPG
IMAG0923.JPG
IMAG0924.JPG
IMAG0925.JPG
IMAG0926.JPG
IMAG0927.JPG
IMAG0928.JPG
IMAG0929.JPG
IMAG0930.JPG
IMAG0931.JPG
IMAG0932.JPG
IMAG0933.JPG
IMAG0934.JPG
IMAG0935.JPG
IMAG0936.JPG
IMAG0937.JPG
IMAG0938.JPG
IMAG0939.JPG
basf_fei_90_1994.png
basf_fei_90_1994s.png
Nstar
vintagehifi.sk inventár
Príspevky: 3622
Dátum registrácie: Piatok, 19. Októbra 2018, 21:15

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa Nstar »

pekný test, mňa napadá, či to nemohlo byť práve tým prvým oterom, že tomu chýbali výšky a potom, keď si to očistil tak sa na druhej strane objavili...
podľa tej fotky to bola dosť slušná nádielka vtedy, samé dobré kazety
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

Nstar: skoro som tomu hneď uveril ako si to napísal, ale faktom je že prvý štvrtina strany už bola otretá ostatnými deckmi v teste, tie ktoré robili autokalibráciu, tak to ešte pretočili späť a testovalo sa znovu, takže niektoré úseky prešli hlavami aj dva krát, ale pritom charakter zvuku bol na strane A zhodný od začiatku až po koniec strany, takže ťažko povedať.

hej vtedajší update sa mi páčil, síce ešte nebol na web, ale aj tak :)
Nstar
vintagehifi.sk inventár
Príspevky: 3622
Dátum registrácie: Piatok, 19. Októbra 2018, 21:15

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa Nstar »

vlastne to sa eštelen zakladalo EZ647...len to nemeň prosím ťa
tak môže byť vadný výlisok, skúsiť rozobrať a pre tú srandu prehodiť cievky (otočiť strany), by ma zaujímalo čo by to spravilo
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

no už som to nahral, takže sa to nezmení otočením, ale zvuk nie je fázovo posunutý, ono by to bolo asi aj počuť že balance nesedí ak by bol výlisok takto vadný, myslím

hmm čo by som menil? ale máš pravdu založenie webu bolo asi dva mesiace po tomto nákupe, teda ten balík prišiel v júli a web koncom septembra, alebo možno aj skôr, ono to trvalo kým sa CD a DVD dostali vonku na web a kazety až neskôr

ešte pridávam pohľad na celý balík
Prílohy
DSC03426.JPG
Nstar
vintagehifi.sk inventár
Príspevky: 3622
Dátum registrácie: Piatok, 19. Októbra 2018, 21:15

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa Nstar »

no môže sa meniť azimut a tým prehodením by sa zistilo, či pôvodná B strana, ktorá v tomto prípade hrala lepšie by bola takto horšia...
ja to vždy hovorím k tvojmu webu aby sa neinovovalo apod. nezmysly, takto je namakaný
ten balík nemá chybu, chcel by som nájsť v bazáre za 20e
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10174
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet

Príspevok od používateľa EZ647 »

zdá sa že to bolo bez kolísania azimutu, žiadne problémy, na trojhlave by si nejaké odchýlky počul, alebo aj by nie, tak potom na inom decku určite, ale myslím že keď raz páska sedí v dráhe je jedno ako, tak výšky by mali byť dobré podľa kvality magnetickej vrstvy a kalibrácie vzhľadom jednej rovnosti záznamovej hlavy a prehrávacej hlavy, predpokladám že azimut a jeho problémy sa najviac prejavia pri inom decku, alebo reverznom decku
to je to obľúbené že nahral som kazetu a hraje dokonalo, ale vložím inde a je to na houby
ak by som otočil cievky a azimut by sa mierne narušil, tak prepokladám že celkom iste len k horšiemu

no na webe nič moc neplánujem meniť, vždy sú to len detaily a ešte k tomu tá neznesiteľná lenivosť niečo robiť :D
Napísať odpoveď

Návrat na "Naše testy audio kaziet"