EZ647 - zošit - obaly

najrozsiahlejší katalóg s fotkami a prebalmi v Európe - ešte k tomu v slovenčine (!) - zoradené podľa kritérií (typ, výrobca, ročník ...) + rôzne iné média

Moderátor: AdmineR

Jenisatko
mazák
Príspevky: 111
Dátum registrácie: Piatok, 18. Septembra 2020, 09:07

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa Jenisatko »

Sám se divím, ale nehraje to špatně. Je zajímavé, že tato audiokazeta má subjektivně méně výšek, ale dostatek basů a středů. Nehraje špatně i když jsem jí zkoušel nahrávat i na Technics RSB 100. Což je můj nejlepší deck, který mám.
Nstar
vintagehifi.sk inventár
Príspevky: 3650
Dátum registrácie: Piatok, 19. Októbra 2018, 21:15

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa Nstar »

Je to parada tieto články. Už sa teším na další.
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10266
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa EZ647 »

Basf CMII 90 - asi 69Sk
TDK SA-XS 90 - asi 130Sk
scan0162.jpg
scan0162.jpg (102.44 KiB) 2424 zobrazení
Od jesene až do Vianoc už nevyšlo na žiadne kazety, na Vianoce som to mal ale vynahradené, zabrúsením do vyšších tried chrome. Mohol som si doma popýtať prachy a kúpiť si kazetu podľa vlastného výberu, to bola Basf CMII z Astry ako inak. Už som mal dva katalógy Basf, tak som vedel ako vyzerala aj tá staršia aj novšia verzia, ale nikdy som ju nemal v rukách. Obal v základe ako ten na FEI, ako celá modelová rada, kde sa menila len farba a nápisy, ale v tej zlatožltej to vyzeralo najlepšie. No a CMII mi prišla jedna z najkrajších kaziet modernej doby. Síce TPII bola super mega zvláštna, povinnosť zberateľa, ale CMII so svojím veľkým oknom, zlatými nápismi a plnými cievkami s textom proste nemala chybu, k tomu tie zlaté skrutky, a to je ďalšie veľké plus, telo CMII bolo vždy so skrutkami, narozdiel od iných modelov.
Pre mňa najkrajší dobový dizajn boli vždy na prvom mieste kazety Sony 1985 s veľkým oknom a v podstate aj tie novšie. Rôzne dizajnové kazety s rôznymi oknami som zbieral veľmi rád, ale obľubu si u mňa získavali kazety s veľkými oknami, kde toho bolo čo najviac vidieť, a pritom neboli celé priehľadné. V modernom pojatí to boli práve kazety Sony UX a Basf CMII, ktoré som hodnotil ako najkrajšie.
Okrem toho, môj postup nahrávania prázdnych kaziet bol taký že som ich nahrával v poradí v akom som ich kupoval, a to takmer vždy, ako som získaval hudbu, a vyberal si čo nahrám, tak to šla kazeta za kazetou bez ohľadu na model, len poradie nákupu. U tejto Maximy som zaviedol iný systém a skladby ktoré sa mi páčili viac a mal som ich tendenciu počúvať dokola a donekonečna som nahrával len na túto CMII, teda niečo ako najlepší výber. Ale aj to tak dopadlo, nahrávala sa celé roky, na veži Sony som nahral asi prvých 6 skladieb, potom jedna nahrávka na veži Technics, ktorú popíšem asi o dva príspevky neskôr, a potom zvyšok strany zase na tej Sony a prvé tri skladby na strane druhej. Zvyšok kazety na zase inej veži Technics, a potom o pár rokov na mojom Technicse 575.
Sony veža si s týmto materiálom celkom rozumela, ja som bol veľmi spokojný s neskutočnou dunivosťou, a extrémnym výkonom, ostrý zvuk a vysoká dynamika, ak pevné nastavenie úrovne poslalo moc veľa decibelov z CD na kazetu, tak to vôbec nebol problém, zvládla to kompletne všetko, z môjho pohľadu v tej dobe. Ja som tých prvých nahratých 6skladieb počúval niekoľko krát každý deň na aiwe a potom som to vždy pretočil na začiatok, a ono to je celkom chyba takto používať nedokončenú pásku, na ďalšej novej nahrávke boli vždy niekoľko sekúnd silnejšie dropy, ako pokrčená páska, z neustalého počúvania a zastavovania a pod. Páska by sa mala nahrať celá, aby potom kvalita netrpela. Ale mne to bolo jedno, nahrávky z Technicsov boli zase o niečo precíznejšie, nie tak prehnane výkonné, ale o to kvalitnejšie a čistejšie. Proste jedna z TOP kaziet ktorou som brúsil hlavy aiwy každý deň.
*
Kazetu SA-XS som dostal od deda na Vianoce, spolu s TDK D čo som okrajovo spomenul nedávno. On to kupoval v predajni Spoel o ktorej som písal nazačiatku vlákna. Vraj sa pýtal predavača ktorá je najlepšia cenovo dostupná kvalitná kazeta a potom jedna obyčajná, tak to vyšlo na SA-XS a D.
SA-XS bola v katalógu TDK veľmi vychvaľovaná, ako páska s trojvrstvovým náterom Avilynu, ktorý sa prispôsobí extra na výšky, stredy a basy. Čo je veľmi zaujímavé, že tento model a koncepcia pásky vôbec neexistovala u TDK Americkej a dokonca ani Japonskej verzie. Žeby Japonci povedali Európanom v Luxembursku, tak máte voľnú ruku vo vývoji, tak šup niečo zbúchajte? no bola to riadna pecka. Ja som ten dizajn poznal len z katalógu TDK 1994 kde bola táto kazeta šedá so žltým okom a čiernymi skrutkami. Netušil som že TDK zachovala tento model aj pre rok 1998, to ma celkom prekvapilo, obal sa zmenil len málo, pribudol len ten červený pásik na fólii, kazeta bola temne čierna a cievky červené s čiernou svorkou, a zlaté skrutky. Samotná kazeta vyzerala tak trochu vážne, obal sa tiež tak tváril, ale tie červené cievky tú vážnosť akoby mierne podkopávali, ale inak úžasný dizajn, okno vyzeralo ako z iného sveta. Fólia bola minimalistická, prevažne čierna a táto kazeta nebola postihnutá prehnaným grafickým umením, ako všetky nižšie modely rady 1998, kde to miestami vyzeralo akoby sa im vyliala farebná paleta z grafického editora na fólie kaziet.
No a samozrejme SA-XS 1994 a neskôr aj 1998 predávali aj v Astre, ale kvôli cene som ju vždy bral ako veľmi nedostupnú kazetu. Kazetu som zaradil do kategórie ako Basf CMII, pre najlepšie skladby, ale napriek tomu aby som ju vyskúšal nahral som na Sony veži štvrť strany, zvyšok si počkal niekoľko rokov na môj Technics 575. Na veži Sony ma prekvapila čistota aj výkon, dravosť a dynamika tomu nechýbala, podobne ako Basf CMII aj táto pobrala čokoľvek, ale keď som ju počúval na walkmane s dolby B a Technics slúchadlami, tak som bol unesený čistotou, presnosťou a priestorom aký som nikdy nepočul. No a neskôr nahrávky na Technicse mi neprišli tak pekné ako na tej veži Sony, teda hralo to výškovo lepšie, ale bolo to viac také suché a sterilné. A prečo tomu tak bolo? môj názor je kalibrácia. Technics 575 mal oproti veži s pevným nastavením, v podstate extrémne možnosti, teda ATC a ručný Level. Lenže práve kalibrácia nás oberá o to čo je na danej kazete pridané. Kalibrácia robí to že zlepší kvalitu záznamu tak že zníži bias aby bol zvuk čistý, zlepší citlivosť úrovne aby nahrávka nehrala slabo, ale zabúdame na to že kalibrácia toto isté robí aj opačným efektom. A to konkrétne čo na páske vyniká v plusových hodnotách, ako vysoký bias, vysoký výkon, tak kalibrácia ubije na stred, na nulu, aby ako píše návod bola dosiahnutá plochá frekvenčná odozva, a to je presne to čo všetci chcú, alebo chceli, aby kazeta hrala presne na nerozoznanie ako to CD. Lenže to nás vlastne oberá o tie vlastnosti pásky ktoré výrobca pridal. Samozrejme budeme namietať že ak má kazeta vysoký bias a teda subjektívne lepšie výšky, a kalibrácia to dá na úroveň zdroja, tak môžeme nahrať silnejší signál ale s menším skreslením, áno to môžme, ale práve na tej Sony veži som sa naučil počuť rozdiely medzi kazetami, pretože bola pevne nastavená úroveň aj bias a tak sa rozdiely prejavili veľmi zreteľne. Ale to môžme samozrejme aj na našich miláčikoch, stačí obmedziť prispôsobovanie nahrávky k dokonalosti zvuku na zdroji. Ale ja keď som získal Technics, tak som šiel presne podľa knižky, ATC na každú kazetu a myslel som si že som vytvoril dokonalosť. Nevadí kazeta SA-XS hrá a vyzerá dobre, ale napriek tomu sa aj na internetových fórach o nej tvrdí že je veľmi náročná na správnu kalibráciu.
A poznámka: zvlnený stred fólie SA-XS na obrázku, je po bodovej žiarovke R50, ktorú som mal v stolnej lampe, a pozeral proti svetlu, ako je moc tá čierna čiernou, to teplo malo celkom silu :D
Vianoce 1998 boli kazetovo celkom vydarené, vysoké modely veľmi pekné a pre mňa vysoko zberateľské, a rôznych CD a hudby vtedy výrazne pribúdalo, takže som sa nenudil. Aj telo kazety SA-XS bolo vlastne z tých moderných vyrobené kvalitne a precízne, nevyskytovali sa problémy ako som popisoval u priehľadných TDK D.
Nstar
vintagehifi.sk inventár
Príspevky: 3650
Dátum registrácie: Piatok, 19. Októbra 2018, 21:15

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa Nstar »

Tlieskam, vdaka velmi zabavne. Sa-Xs som nikdy nemal. Suhlas s tou kalibraciou, preto Kazetowich tak uznava svoj Pioneer a ja to chapem. Rozdielne vlastnosti sa prejavia takto najlepsie a casto je to velmi prijemny zvuk.
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10266
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa EZ647 »

Hej, som rád že bolo posolstvo pochopené :D
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10266
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa EZ647 »

Maxell EURO 90 - 29Sk
TDK CDing1 90 - asi 49Sk
scan0163.jpg
scan0163.jpg (97.22 KiB) 2379 zobrazení
Najprv krátko napíšem niečo k tej TDK CDing. Tá bola pre spolužiaka, pretože som sa ho snažil ukecať nech vyskúša vyššiu triedu normal, ako mu to nahraje na tom Philips rádiokazeťáku s CD, ktorý som popisoval nedávno. On bol výhradne zaťažený na 120min, tak som pôvodnej chcel v Astre kúpiť Maxell UDI-CD 120, ale boli vypredané. No a TDK CDing1 100min tiež práve neboli. Takže som vzal túto 90min už len z dôvodu že budem mať tento obal s novým farebným podkladom. Kazetu tohto typu som tiež popisoval už skôr, takže som ju poznal, mal ako 100min a spokojnosť relatívne. Ale si už nespomínam ako čo prečo na ňu nahral a ako s ňou bol spokojný.
*
Maxell euro to je trošku na dlhšie. Po vydarených Vianociach s vysokými kazetami typu II, som dlhšie nemal prachy na nákup ďalšej, až asi okolo jari som po dlhšej dobe zašiel do predajne Spoel v centre mesta. Práva táto modrá Maxellka ma zaujala, vedel som že to bude niečo ľahké, za cenu 29korún? nemal som pri sebe moc prachov, tak mi padla vhod. Už som mal skúsenosť s rozpočtovým modelom Maxell UE a veľmi nerád som kupoval ďalší, ale zvedavosť bola silnejšia a Maxell bola vtedy moja najobľúbenejšia značka. Pekný modrý obal už v tej dobe provokoval s EU, a zároveň zvýraznil v strede to UR, v rohu nápis "original" A narozdiel od kazety UE, táto mala aj uvedený pôvod England. Po rozbalení ma hlavne trkol do očí ten červený booklet, vôbec ani náznakom sa nehodil k tej modrej fólii. Kazeta mala jednoduchú potlač, ale tam sa prezentovala len ako ur original, čo zase bolo od obalu mierne zavádzajúce. Na prvý pohľad priehľadné telo Maxell s vnútornými výstupkami, ale toto telo, tento dizajn bol len podobný klasickej modernej UR kazete. V Skutočnosti tam boli odlišnosti, a bolo to najslabšie telo Maxell v oblasti presného vedenia pásky. Poznávací znak tejto verzie tela bol odliaty nápis Maxell tesne pod pravou cievkou. Toto používali aj v niektorých hlavne novších šaržiach priehľadných UD CD a dokonca aj Metal CD. A viem že nie každý stroj tieto pásky zvládal dobre.
Ja som nahrával jednu štvrtinu na Philips rádiokazeťáku s CD u spolužiaka, ďalšie dve pol strany na veži Sony a posledný kúsok na mojej aiwe. Nahrávky z tých magnetových kazeťákov boli priemerné až slabšie, nahrávky z veže Sony boli lepšie než som čakal, páska sa osvedčila, pretože tam je obsiahnutá pravá Maxell UR Pure Crystal.
Tak si to zhodnoťme, rozpočtové modely Maxell v tej dobe
UE za 35Sk, kvalitné telo, mizerná páska, zrejme OEM
ur original za 29Sk, mizerné telo, kvalitná UR páska, takže čo je lepšie? Pre mňa tá druhá možnosť. Mimo to ako som u rodinky nahrával túto kazetu, tak ma ju silne žiadali predať, pretože súrne nejakú potrebovali a žiadna nebola po ruke, to tak býva, keď je víkend a je to v dedine a nie v meste, vtedy nemali veľmi na výber, alebo skôr ja nie, musel som im ju predať, a tak som kúpil druhý kus a ten nahral podľa toho popisu. U druhého kusu ma prekvapil kúsok pokrčenej pásky na začiatku, keďže som si pásky kontroloval po kúpe už vtedy, nechápal som ako sa to mohlo stať, aj to dosť bolo počuť v nahrávke, ale nevadí, je to Maxell, a bolo to lacné, budiš odpustené :D
Zaujímavé je však že som túto kazetu videl asi len v tom jednom obchode, aj to veľmi krátku dobu, naozaj neprešli dva mesiace a všade, vrátane Astry sa začala predávať Maxell ur original v červenom obale, ktorú už asi poznáte, ten obal vhodne pasoval k bookletu, a kazeta bola úplne zhodná s tou z modrého obalu. Verzia Emtec prišla až okolo roku 2002. Kľudne posúďte sami:
https://ez647.sk/cc/maxell_uro.html
Ja som mal šťastie že pred časom ju mal náš obľúbený bazár v ponuke, vzhľadom k jej skromnému výskytu v tej dobe, som neveril že ju nájdem aj ako zberateľský artikel a budem môcť na web doplniť jej zabalenú verziu, ale ako hovorím, nevidieť to na vlastné oči tak neuverím že tá kazeta patrila k tej fólii.
Ešte si treba všimnúť detailu na pozadí modrej fólie tie farebné sínusoidy, ktoré tvarom zodpovedajú dizajnovej rade kaziet XL pre rok 1996, myslím že tým chceli možno naznačiť aj jej príslušnosť k tomuto obdobiu.
Jenisatko
mazák
Príspevky: 111
Dátum registrácie: Piatok, 18. Septembra 2020, 09:07

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa Jenisatko »

U těchto audiokazet mě spíš zaujala obalová technika, než samotná audiokazeta. No, jak jsi už psal, bylo jasné jak kvalita upadá a kam se to s audiokazetami ubírá. Jinak zase skvělé počteníčka. Díky.
Jenisatko
mazák
Príspevky: 111
Dátum registrácie: Piatok, 18. Septembra 2020, 09:07

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa Jenisatko »

Ty Basf Chrome Maxima mě zbyly poslední dva zabalené kousky. nehrály špatně a jsou povedené i obal.
Prílohy
BASF   CM II  90    1995 - 1997 EUR 01 přední strana.JPG
BASF   CM II  90    1995 - 1997 EUR 02 zadní strana.JPG
BASF   CM II  90    1995 - 1997 EUR 03 boční strana.JPG
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10266
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa EZ647 »

Obaly Basf patrili k tým hodne pekným a podareným aj v tejto novej dobe. CMII je proste taká Maximálna klasika :)
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10266
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa EZ647 »

TDK SF 90 - neznáma cena
TDK MA 60 - 119Sk
scan0164.jpg
scan0164.jpg (111.44 KiB) 2334 zobrazení
Začnem TDK MA, bola to pre mňa premiéra metalky....
Od minulého nákupu nám čas opäť pokročil a spomínam ako dneska, horúci májový víkend 1999, sme šli na návštevu k tete do Košíc. A popravde samozrejme som sa tešil pretože mali vtedy novinku vežu Technics SC-HD51
http://www.hifi-archiv.info/Technics/19 ... -99_44.jpg
schd51.jpg
schd51.jpg (29.46 KiB) 2292 zobrazení
Vzal som si teda nejaké kazety a slúchadlá, a veril že niečo nahrám, resp. že mi naši nejakú novú kazetu kúpia. Podarilo sa, ale podvečer cez víkend žiadne elektro nie je otvorené. Taktiež to nebol problém, máme predsa Tesco! :D No ja som ho vôbec nepoznal, tiež to bola premiéra, bral som to ako väčší obchodný dom typu Prior a pod. Tesco OD v centre Košíc, usporiadané po poschodiach, došli sme do elektra, ulička s kazetami po celej dĺžke, na oboch stranách od podlahy až po vrch. Nikdy som nič tak farebné a kontrastné nevidel na vlastné oči. Nikdy v žiadnom elektre, toľko kaziet pokope, až z toho boleli oči. Ale keďže v tej dobe som už mal doma niekoľko katalógov Technics, mal som jasný cieľ, vhodná príležitosť pre metalku, hneď nahrať na stroji ktorý ju oficiálne podporuje. Hľadal som v regáli niečo cenovo rozumné a našiel TDKačku MA 60 už v novom dizajne 1998. No z katalógu TDK som poznal tú staršiu, novšiu som vtedy videl prvý krát, za 60min 119Sk, za 90min cez 130Sk a stovka stála tuším okolo 150Sk. No snažil som sa babku do toho tlačiť, bolo to celkom náročné, niekoľko minútové ospevovanie že je to naj typ kazety ktorá sa vyrába a už tak skoro nebudem mať príležitosť dostať sa k Technicsu a bla bla bla, zabralo :D Pri tom sa zviezla aj sestra, ktorá si vybrala lacnú kazetu, už kedysi spomínanú TDK T1, tiež ju obal ubil do očí.
Chcel som povedať že som utekal s kazetou domov rýchlo ako nikdy, ale samozrejme domov to bolo ďaleko, ale ich byt bol blízko centra, ale ísť niekde s rodičmi, či starými rodičmi je to pomalé, tie dve tri uličky k bytovke bola ako cesta do Prešova.
Ale o to viac som sa tešil až sme tam došli, kazetu rozbalil, bola ako SA-XS ale úplne svetlo sivá, vtedy som si vlastne uvedomil aha, oni takto identifikujú metalky, ďalšími otvormi v strede kazety. Spomenul som si že som ich už niekoľko krát v minulosti videl predpripravené na niektorých kazetách a nechápal som na čo to tam je. Ale ako som to uvidel, hneď to dávalo zmysel, ako bola detekcia na typ II, tak musela aj na typ IV.
Mal som so sebou už jedno CD od spolužiaka, normálne by som ho vzal asi k rodinke so Sony vežou, ale teraz toto bola lepšia príležitosť, a nejaké CD mali samozrejme aj oni, takže nahrávať. Dolby B, a horizontálna kazetová mechanika s autoreversom, neskutočná frajerina, veľmi sa mi to páčilo, ale vlastniť by som to asi nechcel, pre mňa čo viac pozerám na točenie cievok, než na ostatné veci pri hudbe, by som z toho decku asi veľa nemal. Dosť ma iritoval ten revers, nevedel som sa zorientovať ako vložiť kazetu aby bola na začiatku a nie na konci, ako nahrávať aby som náhodou niečo nepremazal keď budem chcieť nadviazať a pod. musel som si to vyskúšať a zapísať ako je to správne.
Sestra mala nahrávku z CD zase na TDK T1, potom som už len zvyšok víkendu počúval čo som si priniesol a tešil sa domov, ako to zahrá na aiwe.
*
TDK SF 90 na obrázku, už v tej dobe zastaraný model o jednu generáciu, ale nikdy som nekupoval modely SF, SA, SA-X a SA-XS, boli na mňa moc drahé a často som uprednostnil kazety ako Maxell, Basf, Sony ak sa jednalo o vyššiu cenu. Čiastočne to bolo aj tým že ak som mal katalóg s obrázkami odbalených kaziet, tak moja zvedavosť bola potom menšia. Ale v tomto prípade som mal TDK SF asi druhý krát v rukách, a presne tak, nebola moja, rodinka ju mala do rezervy ak by si na veži chceli niečo nahrať, no a pri príležitosti odbalenia mojej prvej metalky, ma nechali odbaliť aj ich TDK SF, takže ďalší obal do zbierky, preto neviem ani cenu. Aj keď mali túto celú radu TDK typ II v Astre, ale vždy boli mierne nadhodnotené, taký Maxell alebo Basf vychádzal cenovo omnoho lepšie.
Kazeta SF bola na mňa moc tmavá, aj keď dizajn, odliatok tela presne zodpovedal TDK D základnej rade. Podľa katalógu je tmavé telo vlastne špeciálny plast odolný voči teplu, kazeta vhodná do auta. Potom mi to došlo prečo sú okienka na SA-XS žlté, lebo ich robili z toho istého materiálu a chválili sa aká je to tiež odolná kazeta.
*
K samotnej veži Technics SC-HD51, naozaj vzhľadovo ma veľmi oslovila, ten kompaktný ale luxusný dizajn, mať dneska veľký dom, alebo byt, tak si zoženiem viac rôznych modelov Technics tejto koncepcie a do každej miestnosti dám jednu :)
Trochu sklamanie boli bočné drevené obloženia, veľmi lesklé, až plastové, a on to vraj bol naozaj plast no čo už :D
Zase zvukovo ma prekvapila, regulátor bassov na max prekvapil asi najdunivejším, najhlbším a najkvalitnejším bassovým zvukom aký som kedy počul, pomerne ma to fascinovalo. Do bytu to je super, až na ten schovaný kazeťák by sa mi taká veža doma veľmi páčila.
Do Košíc som sa nedostával často, ale v budúcnosti napriek tomu som tam občas zavítal, a vždy nahral aspoň nejakú skladbu. Celkovo ma kvalita nahrávok veľmi udivila, oproti tej Sony veži čo som považoval za maximum, ktorý som mohol získať, tak toto ju prekonalo niekoľko násobne.
Prvý dojem z prehrávania metalky na mojej aiwe, bol naozaj dunivý, dynamický a ostrý a s kvalitnými slúchadlami tie výšky naozaj prekvapili. Ale viac ma prekvapila TDK T1, ktorú som nahral na tej veži Technics pre sestru. Nič tomu nechýbalo, bol som ohúrený že na tak lacnú kazetu typu I tak dobrý zvuk.
No a pritom je to primitívny strojček, ktorý sa nedá porovnať s vysokými trojhlavovými deckmi, Myslím že má podobnú alebo slabšiu mechaniku než moje Technics 575, hlava bola asi klasický Permalloy, jeden z najmäkších materiálov, naozaj netreba moc metalky, aby bol na nej výbrus ako po fréze vo fabrike.
Nstar
vintagehifi.sk inventár
Príspevky: 3650
Dátum registrácie: Piatok, 19. Októbra 2018, 21:15

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa Nstar »

Vyborne citanie, dakujem. Uz sa tesim co bude dalsie, vzdy to prijemne prekvapi o com bude dalsie vydanie. Ten Technics je super, mne sa velmi pacia taketo komplety.
Používateľov profilový obrázok
EZ647
čestný člen - zakladateľ
Príspevky: 10266
Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
Kontaktovať používateľa:

Re: EZ647 - zošit - obaly

Príspevok od používateľa EZ647 »

To mi hovor, sú proste úžasné, ďalšie modely s modrým podsvietením panelov, vyzeralo to tak chladivo. Alebo s komponentom na MD, či DVD, proste nádhera.
A staršie modely mali väčšie komponenty, čierne ale bola tam dvojkazetová horizontálna mechanika, a nebola zakrytá dvierkami, ale šachta svietila na zeleno, som to mal v katalógu 1995, ale na model si nespomeniem.
aha tak to bolo ono:
http://www.hifi-archiv.info/Technics/19 ... s95_42.jpg

A potom tie s modrým podsvietením, 1998:
http://www.hifi-archiv.info/Technics/19 ... -99_43.jpg
Napísať odpoveď

Návrat na "Katalóg kaziet (Biggest Catalogue of blank cassettes in Central Europe) Vintage Cassettes catalogue / audio / video / other"