V článku v priloženom linku je to pekne spísané tak by bola škoda to len opisovať.
https://autobild.pluska.sk/clanok/21146 ... upersport/
Tato Československa verzia deloreanu a kitta vyzerá super, mať možnosť tak by som si ju hneď kúpil
Ešte prezentačné video, takto keby sa šlo dostať k motoru dneska ...
Ferat, od výrobcu od ktorého by ste to nečakali
Moderátor: AdmineR
- Duke_Dragon
- stará páka
- Príspevky: 656
- Dátum registrácie: Piatok, 14. Septembra 2018, 19:42
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Ferat, od výrobcu od ktorého by ste to nečakali
V roce 1968 se v rámci uvolnění šroubů se začaly vyvíjet na bázi škodovky tři sportovní projekty : v Německu kabriolet Škoda Vinetou, v AZNP Mladá Boleslav výše zmíněné auto, co později hrálo upíra a : ÚVMV 1100 GT.
V anglické Wikipedii je to uvedené špatně . Kupátko bylo vyvinuté a vyrobené v Ústavu pro Výzkum Motorových Vozidel PRAHA. A bylo z těch projektů nejhezčí. v ÚVMV v něm chvíli jezdil i rotační Wankelův motor vlastní konstrukce. Zajímavé je, že několik těchto kupé s laminátovou karosérií na trubkovém rámu ( jako Lotus ), bylo v rámci Svazarmu okopírováno a schváleno k silničnímu provozu. Pokud ho potkáte na silnici, vzdejte mu patřičnou čest .
V anglické Wikipedii je to uvedené špatně . Kupátko bylo vyvinuté a vyrobené v Ústavu pro Výzkum Motorových Vozidel PRAHA. A bylo z těch projektů nejhezčí. v ÚVMV v něm chvíli jezdil i rotační Wankelův motor vlastní konstrukce. Zajímavé je, že několik těchto kupé s laminátovou karosérií na trubkovém rámu ( jako Lotus ), bylo v rámci Svazarmu okopírováno a schváleno k silničnímu provozu. Pokud ho potkáte na silnici, vzdejte mu patřičnou čest .