Riadením osudu sa k mojim pazúrom dostali postupne aj tieto dve talianky.
Nikdy to síce neboli najspoľahlivejšie káry, nikdy neboli extra žiadané, nikdy nemali vlastnosti nemeckých vehiklov, ale majú jedno: Ducha!
Odpustíš im špáry medzi dielami, odpustíš im nie najergonomickejší kokpit, odpustíš im mnoho debilných talianských riešení (vysvetlím na požiadanie). Odpustíš im to preto, že vedia vždy vyčarovať úsmev na tvári.
Zelená je 5 dverová 1.8 16V VVT vo verzii GT. 130koňov.
Rozmenené na drobné, motor, čo točí 7200 otáčok, má variabilné časovanie ventilov velice svižne sa vie presúvať z miesta na miesto. GT verzia má celokožené Recaro sedaňe s alcantarovým stredom, tak isto aj tapacírungy, automatickú klímu, ABS, nejaký ten airbag, elektrické okná, zrkadlá a ešte nejaké somarinky. Konkrétny kus je po opravách podvozku (nápravy komplet, brzdy, lanká, hadice, po oprave spojky a prevodovky. Čaká ho kúra na karosérii a striekanie.
Červená je 3 dverová 2.0 16V vo verzi HPE, 140 koňov.
Motor má síce viac koňov, ale nemá variátor, tak prejav je viac taký "uskákaný", kedy ťahá až nad 3500 tisíc otáčok (zelená ťahá od podstatne nižších). Navyše je síce o niečo rýchlejšia ämaximálka), ale pri pružnosti ju poráža tá zelená. Sedanky a interiér je omnoho obyčajnejší, ale sedí sa v nej dobre. Na tejto zatiaľ moc opráv neprebehlo, akurát celý predok je druhý po zrážke s laňou
Obe sú babičky, jedna rok 1996, druhá 1997 a preto sa ich snažím/me udržať v chode zatiaľ na papieroch a neskôr presunúť na veteránske značky. Lancia je pojem, nie sú to síce Integrále prvej generácie, ale meno Delta zarezonuje v uchu každého, čo niekedy pričuchol k autám.
Hračky a vysávače peňazí - budúce veterány
Moderátor: AdmineR
Re: Hračky a vysávače peňazí - budúce veterány
pár foto
- Prílohy
-
- LDvvt.png (450.26 KiB) 3627 zobrazení
-
- 103.JPG (71.09 KiB) 3627 zobrazení
Väčšinou som ticho...
Re: Hračky a vysávače peňazí - budúce veterány
Toto je ďalšia hračka značky Lancia, ide o model Kappa 3.0 24V.
Na historickej foto vidno pôvodný stav po nákupe za nejakých 300 euro. Medzičasom sa na nej pomenilo kopu vecí, nápravy sú OK, brzdy, elektronika, pruženie v poriadku. Má to pruženie Nivomatic, čo zabezpečuje stálu svetlú výšku. Na údržbu masaker (jeden tlmič 700 euro) ale jazdí sa s tým fajnovo. Je v nej implantovaná RJ z AR 166 a má to 225 koňov. Celkožený interiér, proste mazel. Táto je nateraz dočasne odhlásená na 15 rokov
Na historickej foto vidno pôvodný stav po nákupe za nejakých 300 euro. Medzičasom sa na nej pomenilo kopu vecí, nápravy sú OK, brzdy, elektronika, pruženie v poriadku. Má to pruženie Nivomatic, čo zabezpečuje stálu svetlú výšku. Na údržbu masaker (jeden tlmič 700 euro) ale jazdí sa s tým fajnovo. Je v nej implantovaná RJ z AR 166 a má to 225 koňov. Celkožený interiér, proste mazel. Táto je nateraz dočasne odhlásená na 15 rokov
- Prílohy
-
- hracka.jpg (170.72 KiB) 3625 zobrazení
Väčšinou som ticho...
Re: Hračky a vysávače peňazí - budúce veterány
len pre ilustráciu, v praveku som mal dve Pola, jedno 1.4 60koní, čistý holobyt, nemalo ani servo, druhé 1.6 75koní, to malo 2x abag, klímu, elektrické okná, zrkadlá, dokonca aj ohrev predných sedaní, no malo problém z prevodovkou a diferenciálom a nakoniec ten diferák rozbil obal, keď sa rozpadol. Tkže 1.4ku rozbil tatko, keď sňo sundal jeleňa a 1.6ka pošla do šrotu na sranenie diferenciálu, ktorému podlahla. Inak to boli celkom OK autíčka, akurát obe hrdzaveli doslova pred očami. V 90 rokoch ani nemci nevedeli robiť protikoróznu úpravu, čo by prežila zimné cesty...
Na foto je v popredí tá 1,4ka po výmene nárazníka za celoplast, kúsok za ňou vykukuje tá 1,6ka a ten Golf je susedov....
Na foto je v popredí tá 1,4ka po výmene nárazníka za celoplast, kúsok za ňou vykukuje tá 1,6ka a ten Golf je susedov....
Väčšinou som ticho...