C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
napísal si to celkom pekne, je škoda že na mnoho deckoch nie je v manuále uvedená doporučená páska pre každý typ, na ktorú je deck kalibrovaný, väčšinou som sa stretol v manuále len že typ kazety, číslo referenčnej meracej kazety a koniec
u Akai si dali tú námahu že doporučené sú Maxell UDI, TDK SA, TDK MA, a naozaj kazety v dobrom stave skladovania dosahujú bias presne 0, kusy zle skladované nezahrajú čisto ani pri min biase
ale povedať som chcel to že TDK SA je vyššia rada od základnej, takže ak by som to mal porovnať približne s Maxellom, viac by mal sedieť model XLII a čiste teoreticky by nižšie chrome modely trebalo podbiasovať, možno aj za nova.
potom sa ale zdá že Maxell rokmi naozaj zlepšil zloženie pások, lebo u verzie 1996 UDIICD už je na 10kHz len -3,5dB v porovnaní -9 na UDX
https://ez647.sk/cc/c/b/maxell_audio_96_04.jpg
u Akai si dali tú námahu že doporučené sú Maxell UDI, TDK SA, TDK MA, a naozaj kazety v dobrom stave skladovania dosahujú bias presne 0, kusy zle skladované nezahrajú čisto ani pri min biase
ale povedať som chcel to že TDK SA je vyššia rada od základnej, takže ak by som to mal porovnať približne s Maxellom, viac by mal sedieť model XLII a čiste teoreticky by nižšie chrome modely trebalo podbiasovať, možno aj za nova.
potom sa ale zdá že Maxell rokmi naozaj zlepšil zloženie pások, lebo u verzie 1996 UDIICD už je na 10kHz len -3,5dB v porovnaní -9 na UDX
https://ez647.sk/cc/c/b/maxell_audio_96_04.jpg
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
Je doležité čo je u Maxellu referenčný stroj a pás, ak je to tak, že vlastne je to páska pod normou IEC a tieto v katalógu sú od nej o čosi citlivejšie ale zároveň kopírujú IEC normu? Ktovie... treba počúvať a keď ušiam lahodí - tak je to aj tak jedno a je to len zaujímavosť
Z tej katalógovej tabuľky je vidieť, že u Maxellu je jedine metalka vhodná pre dolby, ostatné si domýšľajú do plusu ( mne to samozrejme nejak nevadí, ja mám rád UR, UD I a XL2S a aj staršie UD2CD ale tá priesvitná už sa mi zvukovo nepáči)
Či je to tak neviem, netestoval som. MX nemám, XL2 mám ale nepoužívam, XL2S nedolbím, UR - tam je ich toľko, že vôbec neviem, ktorú mysleli a UDI-CD nedolbím
Mne príde SA, že je základ typu II pre TDK a SF ju "podlieza". Obe sú moje obľúbené a obe sú vyrovnané, SA má problémy s re-recordingom.
XL2 neni moja obľúbená kazeta a nikdy som nepochopil jej popularitu,
Bias sa síce bežne používa na "zachytenie" výšok v snímku, v podstate na automatickom "krútení" funguje HX pro - tie úvodzovky sú veľmi silné v tomto prípade... ale to nie je podstata predmagnetizácie
Tie citlivosti na výškach sú o prístupe výrobcov a podľa mňa tie kazety neboli úplne presne odstupňované ako základna, stredna a najvyššia výbava. Bralo sa to aj tak, že ľudia si vybrali čo im najlepšie hralo v tom ich stroji
UX - si odmýšľa do mínusu
SF - je rovná
UD2 - domýšľa do plusu?
Môj názor je, že minimálne UR, UD2 sú rovnejšie ako sa tvária v tej tabuľke. Takže či to nie je trochu ako NEC písal, že to lepšie vyzerá keď sú tam nejaké čísla v pluse
Z tej katalógovej tabuľky je vidieť, že u Maxellu je jedine metalka vhodná pre dolby, ostatné si domýšľajú do plusu ( mne to samozrejme nejak nevadí, ja mám rád UR, UD I a XL2S a aj staršie UD2CD ale tá priesvitná už sa mi zvukovo nepáči)
Či je to tak neviem, netestoval som. MX nemám, XL2 mám ale nepoužívam, XL2S nedolbím, UR - tam je ich toľko, že vôbec neviem, ktorú mysleli a UDI-CD nedolbím
Mne príde SA, že je základ typu II pre TDK a SF ju "podlieza". Obe sú moje obľúbené a obe sú vyrovnané, SA má problémy s re-recordingom.
XL2 neni moja obľúbená kazeta a nikdy som nepochopil jej popularitu,
Bias sa síce bežne používa na "zachytenie" výšok v snímku, v podstate na automatickom "krútení" funguje HX pro - tie úvodzovky sú veľmi silné v tomto prípade... ale to nie je podstata predmagnetizácie
Tie citlivosti na výškach sú o prístupe výrobcov a podľa mňa tie kazety neboli úplne presne odstupňované ako základna, stredna a najvyššia výbava. Bralo sa to aj tak, že ľudia si vybrali čo im najlepšie hralo v tom ich stroji
UX - si odmýšľa do mínusu
SF - je rovná
UD2 - domýšľa do plusu?
Môj názor je, že minimálne UR, UD2 sú rovnejšie ako sa tvária v tej tabuľke. Takže či to nie je trochu ako NEC písal, že to lepšie vyzerá keď sú tam nejaké čísla v pluse
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
Nstar:
ja by som to nevedel tak detailne napísať, možno by si mal Ty robiť testy a nie ja
Popularita XLII je jasná v tom že je to vyšší model od UDII, má vyššiu magnetickú energiu, ale cenovo je dostupnejšia než XLIIS, taká zlatá stredná cesta od Maxellu.
ja by som to nevedel tak detailne napísať, možno by si mal Ty robiť testy a nie ja
Popularita XLII je jasná v tom že je to vyšší model od UDII, má vyššiu magnetickú energiu, ale cenovo je dostupnejšia než XLIIS, taká zlatá stredná cesta od Maxellu.
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
Maxell XLII 100min rok 1992 Made in Japan, USA trh
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#92u
doplnenie dátumu výroby 25.3.1992
Budem opakovať čo som už pred chvíľou písal. Model XLII bol u Maxellu legendou, pretože poskytoval o niečo vyššie vybudenie v celom frekvenčnom spektre oproti UDII páske, a cenovo bol pomerne prijateľný, a kto chcel ešte viac, siahol po XLII-S. Sú to také vrcholové produkty Maxellu na ktoré bola firma asi dosť pyšná. Mnoho firiem sa snažilo ťahať typ II k dokonalosti, myslím že často sa tomu venovali viac než typu IV.
XLII používa svetlo hnedú (staršie modely) až stredne hnedú až tmavú pásku Epitaxial ako v tomto prípade, a neskôr prešiel na Black Magnetite. U Maxellu neexistuje žiadny dôkaz žeby niekedy vyrobili viacvrstvový náter pre formát CC, preto aj táto verzia pásky je s jemnými časticami, ktoré dosiahnu lepšie výkonové parametre než základný model.
Fólia je ako pozlátko v čierno zlatom prevedení, metalická fólia, na rozdiel od EU modelu, kde je obyčajná.
Krabička je hrubá zaoblená Maxellovská s okrúhlymi stredovkami, jemne dymová.
Kazeta používa Japonský typ tela novšej verzie oválu, asi im základný ovál nebol veľmi dobrý, alebo dostatočný, takže museli vymyslieť nový dizajn o ktorý sa podelili s USA, ale do EU sa nikdy nedostal.
Japonci si na ňom okrem XLI a XLII založili celú modelovú radu UD pre rok 1992.
Rovnako tak použili dvojité dvojfarebné cievky, ktoré v EU boli len vo vysokých modeloch XL, tak v USA aj v lacnejších modeloch, podobne tak v Japonských verziách sa osadzovali úplne bežne.
Pre porovnanie tu je EU verzia vyrábaná v Anglicku, klasický ovál, bežné Maxell cievky v sivej farbe s bielou svorkou.
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#92
Kazeta je opäť už nahratá, takže testy zase obsiahlejšie:
Akai DX-57, 20.10.2016:
+4db tak akurát, bias 0
nie je to zlé, ale výkon je mierne na hrane, výšky sú veľmi schopné, aj keď podľa chuti možno vhodné mierne ešte bias ubrať, veľmi slušný zvuk
17.7.2018 ostrá nahrávka strany A
nahrával som +2db so špičkami +4db, bias -4, pekný zvuk, nie dokonalý, ale pekný
grafický test na Akai, ak si ho priamo budete porovnávať s predošlou Capsule UDX II, tak priebeh frekvencií je takmer identický, ale v celom spektre je mierny nárast úrovne, je to jedna z vecí prečo je XLII vyššie
Pioneer CT-S550S, 18.6.2018:
+2db, trochu slabší výstup, a ostrejší
BLE XD:
+2db na hrane, výšková zhoda so zdrojom, nie je to zlé, ale prehnane citlivá na výkon, tieto staré Maxelly nejako nesvedčia tomuto decku
Technics RS-AZ7, 26.10.2016:
+4db, o trochu slabšie výšky, pod dekou zvukovo mierne
ATC:
+2db, výšky ako zdroj, použiteľné, precitlivelé na výkon
Technics RS-TR979, 21.6.2018:
+4db s trochou obtiažnosti a násilnosti, výšky kvalitné
ATC:
+2db, výšky mierne ostrejšie než zdroj, zvukovo veľmi slušné, zvukový prejav je dosť podobný tomu bez kalibrácie
Technics RS-TR575MII:
+4db, veľmi kvalitné ostré výšky
test a ostrá nahrávka druhej strany na Sony TC-KE600S, 17.7.2018:
kalibrácia podľa Sony:
H: -2 až -3
L: -2 až -3
Výkonovo je to schopné na +4db, výškovo ten bias som ešte jemne ubral, inak veľmi pekný zvuk
Takže pekná kazeta, zberateľská záležitosť, rozhodne v tej zlatej fólii patrí ešte medzi celkom žiadané produkty, dizajn kazety ten zvláštny ovál, je potrebné si zvyknúť, ale rozhodne je dobrá, je to Maxell takže nečakajte nekvalitu, alebo čakajte kvalitu
No a zmyslom tej pásky, ak to priamo porovnám s nižším modelom, tak dosiahne vyššiu MOL aj SOL, a celé frekvenčné spektrum je posilnené na výstupe, detaily sú myslím tiež dosť schopné, proste vo všetkých ohľadoch je vyššie nad UDII, ale nijako neprevyšuje zvuk zdroja, pri vhodnej kalibrácii sa mu rovná, teda páska je dobrá a neprečnieva neprirodzene nad zdroj, aj keď mne by to nevadilo. Väčšina deckov s ňou dosiahne citeľne lepších výsledkov než s predošlou UDX, jedine môj Pioneer bol z oboch Maxellov taký nesvoj, ale doporučiť na nahrávky aj do zbierky môžem s čistým svedomím, už záleží len na stave kusu ktorý budete nahrávať.
Tak čo vnieslo to trochu viac svetla do pochopenia pásky XLII?
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#92u
doplnenie dátumu výroby 25.3.1992
Budem opakovať čo som už pred chvíľou písal. Model XLII bol u Maxellu legendou, pretože poskytoval o niečo vyššie vybudenie v celom frekvenčnom spektre oproti UDII páske, a cenovo bol pomerne prijateľný, a kto chcel ešte viac, siahol po XLII-S. Sú to také vrcholové produkty Maxellu na ktoré bola firma asi dosť pyšná. Mnoho firiem sa snažilo ťahať typ II k dokonalosti, myslím že často sa tomu venovali viac než typu IV.
XLII používa svetlo hnedú (staršie modely) až stredne hnedú až tmavú pásku Epitaxial ako v tomto prípade, a neskôr prešiel na Black Magnetite. U Maxellu neexistuje žiadny dôkaz žeby niekedy vyrobili viacvrstvový náter pre formát CC, preto aj táto verzia pásky je s jemnými časticami, ktoré dosiahnu lepšie výkonové parametre než základný model.
Fólia je ako pozlátko v čierno zlatom prevedení, metalická fólia, na rozdiel od EU modelu, kde je obyčajná.
Krabička je hrubá zaoblená Maxellovská s okrúhlymi stredovkami, jemne dymová.
Kazeta používa Japonský typ tela novšej verzie oválu, asi im základný ovál nebol veľmi dobrý, alebo dostatočný, takže museli vymyslieť nový dizajn o ktorý sa podelili s USA, ale do EU sa nikdy nedostal.
Japonci si na ňom okrem XLI a XLII založili celú modelovú radu UD pre rok 1992.
Rovnako tak použili dvojité dvojfarebné cievky, ktoré v EU boli len vo vysokých modeloch XL, tak v USA aj v lacnejších modeloch, podobne tak v Japonských verziách sa osadzovali úplne bežne.
Pre porovnanie tu je EU verzia vyrábaná v Anglicku, klasický ovál, bežné Maxell cievky v sivej farbe s bielou svorkou.
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#92
Kazeta je opäť už nahratá, takže testy zase obsiahlejšie:
Akai DX-57, 20.10.2016:
+4db tak akurát, bias 0
nie je to zlé, ale výkon je mierne na hrane, výšky sú veľmi schopné, aj keď podľa chuti možno vhodné mierne ešte bias ubrať, veľmi slušný zvuk
17.7.2018 ostrá nahrávka strany A
nahrával som +2db so špičkami +4db, bias -4, pekný zvuk, nie dokonalý, ale pekný
grafický test na Akai, ak si ho priamo budete porovnávať s predošlou Capsule UDX II, tak priebeh frekvencií je takmer identický, ale v celom spektre je mierny nárast úrovne, je to jedna z vecí prečo je XLII vyššie
Pioneer CT-S550S, 18.6.2018:
+2db, trochu slabší výstup, a ostrejší
BLE XD:
+2db na hrane, výšková zhoda so zdrojom, nie je to zlé, ale prehnane citlivá na výkon, tieto staré Maxelly nejako nesvedčia tomuto decku
Technics RS-AZ7, 26.10.2016:
+4db, o trochu slabšie výšky, pod dekou zvukovo mierne
ATC:
+2db, výšky ako zdroj, použiteľné, precitlivelé na výkon
Technics RS-TR979, 21.6.2018:
+4db s trochou obtiažnosti a násilnosti, výšky kvalitné
ATC:
+2db, výšky mierne ostrejšie než zdroj, zvukovo veľmi slušné, zvukový prejav je dosť podobný tomu bez kalibrácie
Technics RS-TR575MII:
+4db, veľmi kvalitné ostré výšky
test a ostrá nahrávka druhej strany na Sony TC-KE600S, 17.7.2018:
kalibrácia podľa Sony:
H: -2 až -3
L: -2 až -3
Výkonovo je to schopné na +4db, výškovo ten bias som ešte jemne ubral, inak veľmi pekný zvuk
Takže pekná kazeta, zberateľská záležitosť, rozhodne v tej zlatej fólii patrí ešte medzi celkom žiadané produkty, dizajn kazety ten zvláštny ovál, je potrebné si zvyknúť, ale rozhodne je dobrá, je to Maxell takže nečakajte nekvalitu, alebo čakajte kvalitu
No a zmyslom tej pásky, ak to priamo porovnám s nižším modelom, tak dosiahne vyššiu MOL aj SOL, a celé frekvenčné spektrum je posilnené na výstupe, detaily sú myslím tiež dosť schopné, proste vo všetkých ohľadoch je vyššie nad UDII, ale nijako neprevyšuje zvuk zdroja, pri vhodnej kalibrácii sa mu rovná, teda páska je dobrá a neprečnieva neprirodzene nad zdroj, aj keď mne by to nevadilo. Väčšina deckov s ňou dosiahne citeľne lepších výsledkov než s predošlou UDX, jedine môj Pioneer bol z oboch Maxellov taký nesvoj, ale doporučiť na nahrávky aj do zbierky môžem s čistým svedomím, už záleží len na stave kusu ktorý budete nahrávať.
Tak čo vnieslo to trochu viac svetla do pochopenia pásky XLII?
- Prílohy
-
- IMAG0685.JPG (122.52 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0686.JPG (120.83 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0692.JPG (111.62 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0693.JPG (125.26 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0694.JPG (86.15 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0695.JPG (102.89 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0696.JPG (85.24 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0697.JPG (58.13 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0698.JPG (62.76 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0699.JPG (67.29 KiB) 1387 zobrazení
-
- IMAG0700.JPG (87.61 KiB) 1387 zobrazení
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
Maxell XLII 100min rok 1995 Made in Japan, USA trh
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#96u
doplnený dátum výroby 27.12.1994, plus opravený ročník v popise
Ďalšou stovkou Maxell je zase USA verzia pre rok 1996, s čiernou nepriesvitnou páskou Black Magnetite, tmavšou než pravý chromdioxid, kazeta aj keď sa to na prvý pohľad nezdá, je Made in Japan v plnej Maxellovskej kvalite.
Pri prvom pohľade na túto fóliu nebudí už veľký dojem kvality, je to celkom predzvesť toho postupného konca, kde je tá fólia podobná až do konca tohto modelu v USA línii, ale netreba sa nechať oklamať. Na Vintagecassettes.com môžte vidieť že od roku 1996 až do konca sú tie fólie dosť podobné, ale rozhodne táto kazeta je kvalitná, aj keď sa to na prvý pohľad nezdá.
Krabička je hrubá zaoblená tmavá s okrúhlymi stredovkami.
Samotná kazeta má dizajn ako v tej dobe máme u nás modelovú radu UD, s malým okienkom. Tento dizajn používal model XLII pre EU len v línii 1994, v USA ho mali v 1994 aj 1996.
V podstate dizajn kazety aj potlač sú takmer identické v USA pre roky 1994 a 1996, ale do staršej osádzali dvojité dvojfarebné cievky, do tejto už klasické sivé s bielou svorkou, ktoré boli buďto plné, alebo s polooblúkovým vzorom, ako je trochu vidieť na kazete C90 u mňa na webe.
Akai DX-57, 21.1.2018:
+4db, špičky +6db, bias 0
Výborný zvuk, výborný stav kazety, v plnej sile, takmer ako za nova, teda podľa chuti možno sa hodí aj bias -4, ale proste tiež by boli všetky kazety v tak dobrom stave ako táto, ja nemám čo vytknúť.
Písal som nedávno o kvalitách XLII a táto kazeta to potvrdzuje, aj svoj Japonský pôvod.
Treba si podrobne naštudovať tie fólie a balenia, a s kľudom nakúpiť. U môjho predajcu mi bolo povedané, že práve tieto Maxelly sa nechcú až tak dobre predávať, podľa toho či do zbierky, to asi tak lákavé nebude, ale na nahrávky sú super. Aj keď mi tento dizajn kazety prišiel už dosť "opozeraný" tak sa v USA toho držali a rozhodne sa jedná o kvalitný produkt.
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#96u
doplnený dátum výroby 27.12.1994, plus opravený ročník v popise
Ďalšou stovkou Maxell je zase USA verzia pre rok 1996, s čiernou nepriesvitnou páskou Black Magnetite, tmavšou než pravý chromdioxid, kazeta aj keď sa to na prvý pohľad nezdá, je Made in Japan v plnej Maxellovskej kvalite.
Pri prvom pohľade na túto fóliu nebudí už veľký dojem kvality, je to celkom predzvesť toho postupného konca, kde je tá fólia podobná až do konca tohto modelu v USA línii, ale netreba sa nechať oklamať. Na Vintagecassettes.com môžte vidieť že od roku 1996 až do konca sú tie fólie dosť podobné, ale rozhodne táto kazeta je kvalitná, aj keď sa to na prvý pohľad nezdá.
Krabička je hrubá zaoblená tmavá s okrúhlymi stredovkami.
Samotná kazeta má dizajn ako v tej dobe máme u nás modelovú radu UD, s malým okienkom. Tento dizajn používal model XLII pre EU len v línii 1994, v USA ho mali v 1994 aj 1996.
V podstate dizajn kazety aj potlač sú takmer identické v USA pre roky 1994 a 1996, ale do staršej osádzali dvojité dvojfarebné cievky, do tejto už klasické sivé s bielou svorkou, ktoré boli buďto plné, alebo s polooblúkovým vzorom, ako je trochu vidieť na kazete C90 u mňa na webe.
Akai DX-57, 21.1.2018:
+4db, špičky +6db, bias 0
Výborný zvuk, výborný stav kazety, v plnej sile, takmer ako za nova, teda podľa chuti možno sa hodí aj bias -4, ale proste tiež by boli všetky kazety v tak dobrom stave ako táto, ja nemám čo vytknúť.
Písal som nedávno o kvalitách XLII a táto kazeta to potvrdzuje, aj svoj Japonský pôvod.
Treba si podrobne naštudovať tie fólie a balenia, a s kľudom nakúpiť. U môjho predajcu mi bolo povedané, že práve tieto Maxelly sa nechcú až tak dobre predávať, podľa toho či do zbierky, to asi tak lákavé nebude, ale na nahrávky sú super. Aj keď mi tento dizajn kazety prišiel už dosť "opozeraný" tak sa v USA toho držali a rozhodne sa jedná o kvalitný produkt.
- Prílohy
-
- IMAG0811.JPG (99.99 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0812.JPG (99.73 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0711.JPG (103.76 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0712.JPG (109.99 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0713.JPG (75.94 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0714.JPG (114.35 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0715.JPG (74.3 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0716.JPG (62.58 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0717.JPG (63.07 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0718.JPG (54.56 KiB) 1349 zobrazení
-
- IMAG0719.JPG (98.08 KiB) 1349 zobrazení
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
ja sa tuto zdržím komentu ale ten dizajn malého okna je pre mňa top...
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
kľudne píš, na to to je
neviem vlastne čo máš proti tej páske?
neviem vlastne čo máš proti tej páske?
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
sak nechcem Ta odradit tými mojimi recami
na XL2 sa mi nepáči vlastne asi všetko, porovnám ju s SA, ktorá robí výbornú kópiu originálu, je tam zachovaná rýchlosť - tranzienty, kmitočtové pásmo, môžeš použiť dolby...
XL2, spomalí - tranzienty natiahne ako žuvačku, spodky si vôbec nezaregistruje, stredy stiahne do lavoru a vyssie stredy a výšky zaznamená, co mne osobne robí tú kazetu nepočúvateľnou. Možno na iných strojoch sú lepšie výsledky
SA sa dá skôr porovnať s XL2S - dokonca je mnoho UR, ktoré by som uprednostnil pred XL2
ale toto je len môj názor - len také prdnutie do vody
s tou žuvačkou som to prehnal, ale skrátka ich rozmaže a hrá tak nejak ...predstav si troj eqvalizer a spodky stiahnes z nuly na -3, stredy o -1,5 a výšky pridás o 1 dielik
na XL2 sa mi nepáči vlastne asi všetko, porovnám ju s SA, ktorá robí výbornú kópiu originálu, je tam zachovaná rýchlosť - tranzienty, kmitočtové pásmo, môžeš použiť dolby...
XL2, spomalí - tranzienty natiahne ako žuvačku, spodky si vôbec nezaregistruje, stredy stiahne do lavoru a vyssie stredy a výšky zaznamená, co mne osobne robí tú kazetu nepočúvateľnou. Možno na iných strojoch sú lepšie výsledky
SA sa dá skôr porovnať s XL2S - dokonca je mnoho UR, ktoré by som uprednostnil pred XL2
ale toto je len môj názor - len také prdnutie do vody
s tou žuvačkou som to prehnal, ale skrátka ich rozmaže a hrá tak nejak ...predstav si troj eqvalizer a spodky stiahnes z nuly na -3, stredy o -1,5 a výšky pridás o 1 dielik
Naposledy upravil/-a Nstar v Sobota, 3. Júla 2021, 19:22, upravené celkom 1 krát.
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
Zaujímavé, ako to že som nikdy taký zlý výsledok nemal, ak nepočítam posledné Mexické verzie.
S ktorou konkrétne verziou máš také skúsenosti?
S ktorou konkrétne verziou máš také skúsenosti?
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
ja nemám nejaké extra skúsenosti s nimi, bral som ich okrajovo pretože sa mi nepáči ich zvuk
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/x6sr.JPG takéto voľačo má ten zvuk čo som popísal vyššie
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/x88.jpg síce iný zvuk a asi lepší ale nič pre mňa
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/maxell_xlii_90_1986.JPG síce iný zvuk a asi lepší ale nič pre mňa
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/maxell_xlii9085.jpg už som ani neodbaloval
verím, že to niekomu pasuje ten zvuk s jeho strojom ale neni to nič pre mňa, nechcem tým haniť tú kazetu, iba vravím že mne sa nepáči
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/x6sr.JPG takéto voľačo má ten zvuk čo som popísal vyššie
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/x88.jpg síce iný zvuk a asi lepší ale nič pre mňa
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/maxell_xlii_90_1986.JPG síce iný zvuk a asi lepší ale nič pre mňa
https://ez647.sk/cc/maxellii/b/maxell_xlii9085.jpg už som ani neodbaloval
verím, že to niekomu pasuje ten zvuk s jeho strojom ale neni to nič pre mňa, nechcem tým haniť tú kazetu, iba vravím že mne sa nepáči
Re: C100 kazety (vlákno pre dĺžky cca 94-108min)
možno niekedy, až nakoniec keď už nebudem mať žiadne kazety