Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Moderátor: AdmineR
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Maxell XLII 120min rok 2002cca Made in Mexico/USA
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#02
Kazetu som nedávno prezentoval vo vlákne C120, takže niektoré veci a niektoré fotky vynechám, môžte pozrieť na odkaze tu:
viewtopic.php?p=32547#p32547
Keďže jej USA kolegyne z tohto obdobia majú nápis vzadu montáž Mexico a kazeta vyzerá zhodne s našou, tak som mal obavy že sa jedná o Mexické pásky čo používal posledné roky aj Sony a ničili hlavy. Takže som dosť prezeral, skúmal a porovnával tieto pásky typu II od Maxell a našťastie sa to nepotvrdilo, páska skôr zodpovedá poslednej generácii UDII-CD, jej odtieň je najbližší tejto kazete, páska je čiastočne priesvitná, predsa je to C120, po tomto uistení som sa smelo pustil do nahrávok.
Vo vlákne C120 som popísal len test z Akai, takže tento sem už nebudem vkladať, len spomeniem, grafy z testu Akai na konci.
Pioneer CT-S550S, 30.9.2013:
0db, zvuk mierne slabší, výšky silné
BLE XD:
+4db, výšky ako zdroj, veľmi pekný zvuk, vhodné na nahrávku
Technics RS-AZ7, 1.10.2013:
+6db, výšky takmer ako zdroj, balance v poriadku, bez kolísania a porúch
ATC:
+4db s miernym nádychom skreslenia, výšky ako na zdroji, nie je to najhoršie, ale asi lepšia voľba bude bez kalibrácie
Technics RS-TR979, 1.10.2013:
+4db, kvalitné výšky, mierne slabší ľavý kanál o 2db
ATC:
+4db, stále horšia ľavá strana, výšky kvalitné, svieži zvuk, nebyť toho posunu kanálov, bol by to výborný výsledok
Technics RS-TR575MII:
+2db, kvalitné výšky, takmer ako zdroj
Sony TC-KE600S test a ostrá nahrávka:
kalibrácia podľa Sony:
H: -2
L: -3 až -4 kolíše
Dorovnať to zase šlo presne na stred, level zvýšiť o polovicu aj bias zvýšiť o polovicu do plusu
ale ako som tušil, zo zvukom som nebol vôbec spokojný, teda som bias dal na nula aj tak nedobre, tak som bias ubral o polovicu, tak konečne to hrá presne ako zdroj, tak sa mi to páči, teda niekedy je tá displejová indikácia kalibrácie veľmi zvláštne orientovaná
výkonovo vhodné budiť na +2db so špičkami +4db, plných +4db je so skreslením, takže nahrávam +2db a špičky vyššie skáču veľmi často ale som spokojný, celkovo dynamika staršieho popu, čo skladba to rôzny interpret a hudba sa pohybuje najčastejšie v rozsahu tých 0db až +4db, dynamiku je dostatočne cítiť, aj voľnosť nahrávky, nič nie je obmedzené
ale keď prešla prvá skladba, zistil som že bola zavadzajúca, pretože na ostatných bol zvuk o niekoľko tried jasnejší a čistejší než na zdroji, teda som ju riadne podbiasoval, na druhej strane, alergický som len na slintavky na eSSkách a celkové rozpitie výšok, tu sa to však nekoná a nahrávka znie subjektívne výrazne sviežejšie než zdroj, som mimoriadne rád za to podbiasovanie a neskutočne sa mi to páči, musím to takto riešiť častejšie v rámci možnosti pásky
občas zakolísanie, a poruchy na miestach so staršími testami z roku 2013, kazeta takto bola odležaná tých 8rokov, takže beriem na vedomie ako vždy, niektoré pásky to zvládajú lepšie, niektoré horšie
teraz keď prepnem na CD source, tak to znie ako z deky, takže nie nie, bias ostane pekne tam kde je
Aktuálne na 34minúte a stále som veľmi spokojný so zvukom. Samozrejme u takto novej konštrukcie kazety aj keď XLII a C120 očakávam problémy na konci strany, ale to keď tak dopíšem.
Doporučiť do zbierky môžem, možno tieto budú ešte za rozumné peniaze narozdiel od mnoho zberateľských starších kusov.
Na nahrávanie to je otázne, niektoré šarže boli naozaj mizerné, tam ešte potom musím skontrolovať pásku, mal som celkovo v rukách v teste aj od nova dva kusy C90, jeden tento C120 a dva kusy C60 a jedine tie C60 boli so zlým zvukom, zlými výškami a príležitostne poruchami.
Konštrukčne aj keď sa jedná o XLII dizajn poslednej generácie, sú tam nečistoty a chyby v odliatku, od toho záleží aj presnosť a kvalita vedenia a navíjania pásky na cievky.
Čo sa týka samotnej pásky u zmienených C90 a C120 je tam pravá Maxell páska, už keď som to takto podrobne porovnával, tak to môže obsahovať u kratších verzií XLII pásku u verzie C120 asi UDII pásku, prípadne v novších šaržiach taktiež UDII pásku, neskôr si ešte potom skontrolujem C60, ak bude rozdielna tak to niekde dopíšem.
Ešte som našiel rozdiely v grafe Akai medzi UDIICD 120 1998 a touto XLII 120 2002. XLII mala nepatrne slabší výstup na basoch, ale niektoré stredné a vysoké frekvencie boli naopak lepšie než na UDII. V celku bol priebeh podobný, ale tiež to môže byť rozdiel vo veku, alebo recepte pásky, ale stále verím že sa jedná o pravý Maxell.
Akai pri teste je vždy nastavený na bias 0 a 0dB východzej úrovne prvej frekvencie 20Hz, ale to som už popisoval v testoch na Akai.
https://ez647.sk/cc/maxell_xl2.html#02
Kazetu som nedávno prezentoval vo vlákne C120, takže niektoré veci a niektoré fotky vynechám, môžte pozrieť na odkaze tu:
viewtopic.php?p=32547#p32547
Keďže jej USA kolegyne z tohto obdobia majú nápis vzadu montáž Mexico a kazeta vyzerá zhodne s našou, tak som mal obavy že sa jedná o Mexické pásky čo používal posledné roky aj Sony a ničili hlavy. Takže som dosť prezeral, skúmal a porovnával tieto pásky typu II od Maxell a našťastie sa to nepotvrdilo, páska skôr zodpovedá poslednej generácii UDII-CD, jej odtieň je najbližší tejto kazete, páska je čiastočne priesvitná, predsa je to C120, po tomto uistení som sa smelo pustil do nahrávok.
Vo vlákne C120 som popísal len test z Akai, takže tento sem už nebudem vkladať, len spomeniem, grafy z testu Akai na konci.
Pioneer CT-S550S, 30.9.2013:
0db, zvuk mierne slabší, výšky silné
BLE XD:
+4db, výšky ako zdroj, veľmi pekný zvuk, vhodné na nahrávku
Technics RS-AZ7, 1.10.2013:
+6db, výšky takmer ako zdroj, balance v poriadku, bez kolísania a porúch
ATC:
+4db s miernym nádychom skreslenia, výšky ako na zdroji, nie je to najhoršie, ale asi lepšia voľba bude bez kalibrácie
Technics RS-TR979, 1.10.2013:
+4db, kvalitné výšky, mierne slabší ľavý kanál o 2db
ATC:
+4db, stále horšia ľavá strana, výšky kvalitné, svieži zvuk, nebyť toho posunu kanálov, bol by to výborný výsledok
Technics RS-TR575MII:
+2db, kvalitné výšky, takmer ako zdroj
Sony TC-KE600S test a ostrá nahrávka:
kalibrácia podľa Sony:
H: -2
L: -3 až -4 kolíše
Dorovnať to zase šlo presne na stred, level zvýšiť o polovicu aj bias zvýšiť o polovicu do plusu
ale ako som tušil, zo zvukom som nebol vôbec spokojný, teda som bias dal na nula aj tak nedobre, tak som bias ubral o polovicu, tak konečne to hrá presne ako zdroj, tak sa mi to páči, teda niekedy je tá displejová indikácia kalibrácie veľmi zvláštne orientovaná
výkonovo vhodné budiť na +2db so špičkami +4db, plných +4db je so skreslením, takže nahrávam +2db a špičky vyššie skáču veľmi často ale som spokojný, celkovo dynamika staršieho popu, čo skladba to rôzny interpret a hudba sa pohybuje najčastejšie v rozsahu tých 0db až +4db, dynamiku je dostatočne cítiť, aj voľnosť nahrávky, nič nie je obmedzené
ale keď prešla prvá skladba, zistil som že bola zavadzajúca, pretože na ostatných bol zvuk o niekoľko tried jasnejší a čistejší než na zdroji, teda som ju riadne podbiasoval, na druhej strane, alergický som len na slintavky na eSSkách a celkové rozpitie výšok, tu sa to však nekoná a nahrávka znie subjektívne výrazne sviežejšie než zdroj, som mimoriadne rád za to podbiasovanie a neskutočne sa mi to páči, musím to takto riešiť častejšie v rámci možnosti pásky
občas zakolísanie, a poruchy na miestach so staršími testami z roku 2013, kazeta takto bola odležaná tých 8rokov, takže beriem na vedomie ako vždy, niektoré pásky to zvládajú lepšie, niektoré horšie
teraz keď prepnem na CD source, tak to znie ako z deky, takže nie nie, bias ostane pekne tam kde je
Aktuálne na 34minúte a stále som veľmi spokojný so zvukom. Samozrejme u takto novej konštrukcie kazety aj keď XLII a C120 očakávam problémy na konci strany, ale to keď tak dopíšem.
Doporučiť do zbierky môžem, možno tieto budú ešte za rozumné peniaze narozdiel od mnoho zberateľských starších kusov.
Na nahrávanie to je otázne, niektoré šarže boli naozaj mizerné, tam ešte potom musím skontrolovať pásku, mal som celkovo v rukách v teste aj od nova dva kusy C90, jeden tento C120 a dva kusy C60 a jedine tie C60 boli so zlým zvukom, zlými výškami a príležitostne poruchami.
Konštrukčne aj keď sa jedná o XLII dizajn poslednej generácie, sú tam nečistoty a chyby v odliatku, od toho záleží aj presnosť a kvalita vedenia a navíjania pásky na cievky.
Čo sa týka samotnej pásky u zmienených C90 a C120 je tam pravá Maxell páska, už keď som to takto podrobne porovnával, tak to môže obsahovať u kratších verzií XLII pásku u verzie C120 asi UDII pásku, prípadne v novších šaržiach taktiež UDII pásku, neskôr si ešte potom skontrolujem C60, ak bude rozdielna tak to niekde dopíšem.
Ešte som našiel rozdiely v grafe Akai medzi UDIICD 120 1998 a touto XLII 120 2002. XLII mala nepatrne slabší výstup na basoch, ale niektoré stredné a vysoké frekvencie boli naopak lepšie než na UDII. V celku bol priebeh podobný, ale tiež to môže byť rozdiel vo veku, alebo recepte pásky, ale stále verím že sa jedná o pravý Maxell.
Akai pri teste je vždy nastavený na bias 0 a 0dB východzej úrovne prvej frekvencie 20Hz, ale to som už popisoval v testoch na Akai.
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Sony UX 100min rok 1996 USA verzia, presne tá ktorú som popisoval tu:
viewtopic.php?p=35349#p35349
Takže graf z Akai na konci a popis s testami a fotkami som už vkladal do vlákna C100 na odkaze vyššie. Po tom ako som sám seba utvrdil že v tomto je pravý UX Sony pás a nie brúsny papier z Mexica, som sa smelo pustil do nahrávok.
Boli požiadavky na nahratie kazety, aj na testy vybudenia a porovnania s ostatnými strojmi.
Najprv tie testy a porovnania, našiel som na testovacom CD signál so 440Hz, tak snáď to postačí. Spravil som kalibráciu podľa Sony, podobnosti potom, vypol dolby a nahral som signál tak aby bol výstup z pásky 0db a potom ešte raz aby bol +4db.
Prehrával som na všetkých svojich strojoch s displejom a spravil fotky, s vypnutým dolby, pri tej 0db aj pri +4db, niektoré sú rozmazané, keďže je to náročné a mám stroje v rôznych výškach, takže s tým sa musíte zmieriť.
najprv referencia Sony TC-KE600S, ako zdroj nahrávky, fotky už z výstupu z pásky: *
Technics RS-TR575MII: *
Technics RS-TR979: *
Technics RS-AZ7: *
Akai DX-57: *
Pioneer CT-S550S, má dvojaké zobrazenie, aj v rozšírenom detaile *
výsledky:
Sony TC-KE600S: 0dB / +4dB
Akai DX-57: 0dB / +4dB, pokles na jednej strane, čo môže byť chyba v nahrávke z niekoľkých príčin, od opotrebenia hláv, nekvality pásky, po zlé nastavenie balance interne, zlá kábeláž, zlý výstup z CD playera, alebo opotrebenie hlavy Akai pri snímaní, čí chyba balance v Akai
Technics RS-AZ7: +4dB / +8dB, takže je naozaj mizerne kalibrovaný ako hovoria zlé jazyky a odporcovia tohto stroja, je to pravda, takže môžte brať testy prehnaného vybudenia kaziet u mňa s rezervou
Technics RS-TR979: 0dB / +4dB, tieto Technicsy sú kalibrované správne
Technics RS-TR575MII: 0dB / +4dB, takže zase správne
Pioneer CT-S550S: -2dB / +2dB, tam je posun o stupeň dole, prvú fotku som zabudol spraviť, ale ukazovalo to tak
Pioneer nastavenie detailu: -1dB / +3dB, zase posun balance ale na opačnú stranu, čo nie je v bežnom zobrazení vidieť, ale detail umožňuje postup po 1dB, tak sa odhalí každá nerovnováha presnejšie.
*
teraz k samotnej nahrávke, kalibrácia na Sony:
H: -2 až -3 kolíše
L: -3
Nastaviť to šlo presne na stred, level do plusu aj bias do plusu
samozrejme s výškami som nebol spokojný, tak som dal bias 0 a je to skoro dobre, ale pri ešte viac ubratom biase to veľmi pohltilo výkon, takže kompromis, výšky skoro ako zdroj a výkon medzi +2 až +4db, viac nie, takto aj nahrávam cca to držím na +2db v špičkách +4db, takže žiadny deck nebol lepší, a Sony drží štandard s ostatnými strojmi, kde to bolo podobne
poruchy nie sú, ani kolísanie azimuthu, aktuálne som na 30tej minúte prvej strany a spokojnosť, ničenie hláv sa zrejme nekoná, ako som povedal, je síce páska tmavšia hnedá než staršie UX, ale stále je hnedá a vyzerá úplne inak než Mexické kusy, a doporučenia ste mali už vo vlákne C100
viewtopic.php?p=35349#p35349
Takže graf z Akai na konci a popis s testami a fotkami som už vkladal do vlákna C100 na odkaze vyššie. Po tom ako som sám seba utvrdil že v tomto je pravý UX Sony pás a nie brúsny papier z Mexica, som sa smelo pustil do nahrávok.
Boli požiadavky na nahratie kazety, aj na testy vybudenia a porovnania s ostatnými strojmi.
Najprv tie testy a porovnania, našiel som na testovacom CD signál so 440Hz, tak snáď to postačí. Spravil som kalibráciu podľa Sony, podobnosti potom, vypol dolby a nahral som signál tak aby bol výstup z pásky 0db a potom ešte raz aby bol +4db.
Prehrával som na všetkých svojich strojoch s displejom a spravil fotky, s vypnutým dolby, pri tej 0db aj pri +4db, niektoré sú rozmazané, keďže je to náročné a mám stroje v rôznych výškach, takže s tým sa musíte zmieriť.
najprv referencia Sony TC-KE600S, ako zdroj nahrávky, fotky už z výstupu z pásky: *
Technics RS-TR575MII: *
Technics RS-TR979: *
Technics RS-AZ7: *
Akai DX-57: *
Pioneer CT-S550S, má dvojaké zobrazenie, aj v rozšírenom detaile *
výsledky:
Sony TC-KE600S: 0dB / +4dB
Akai DX-57: 0dB / +4dB, pokles na jednej strane, čo môže byť chyba v nahrávke z niekoľkých príčin, od opotrebenia hláv, nekvality pásky, po zlé nastavenie balance interne, zlá kábeláž, zlý výstup z CD playera, alebo opotrebenie hlavy Akai pri snímaní, čí chyba balance v Akai
Technics RS-AZ7: +4dB / +8dB, takže je naozaj mizerne kalibrovaný ako hovoria zlé jazyky a odporcovia tohto stroja, je to pravda, takže môžte brať testy prehnaného vybudenia kaziet u mňa s rezervou
Technics RS-TR979: 0dB / +4dB, tieto Technicsy sú kalibrované správne
Technics RS-TR575MII: 0dB / +4dB, takže zase správne
Pioneer CT-S550S: -2dB / +2dB, tam je posun o stupeň dole, prvú fotku som zabudol spraviť, ale ukazovalo to tak
Pioneer nastavenie detailu: -1dB / +3dB, zase posun balance ale na opačnú stranu, čo nie je v bežnom zobrazení vidieť, ale detail umožňuje postup po 1dB, tak sa odhalí každá nerovnováha presnejšie.
*
teraz k samotnej nahrávke, kalibrácia na Sony:
H: -2 až -3 kolíše
L: -3
Nastaviť to šlo presne na stred, level do plusu aj bias do plusu
samozrejme s výškami som nebol spokojný, tak som dal bias 0 a je to skoro dobre, ale pri ešte viac ubratom biase to veľmi pohltilo výkon, takže kompromis, výšky skoro ako zdroj a výkon medzi +2 až +4db, viac nie, takto aj nahrávam cca to držím na +2db v špičkách +4db, takže žiadny deck nebol lepší, a Sony drží štandard s ostatnými strojmi, kde to bolo podobne
poruchy nie sú, ani kolísanie azimuthu, aktuálne som na 30tej minúte prvej strany a spokojnosť, ničenie hláv sa zrejme nekoná, ako som povedal, je síce páska tmavšia hnedá než staršie UX, ale stále je hnedá a vyzerá úplne inak než Mexické kusy, a doporučenia ste mali už vo vlákne C100
- Prílohy
-
- IMAG0012.JPG (88.34 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0013.JPG (78.83 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0035.JPG (111.94 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0036.JPG (50.6 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0037.JPG (78.37 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0039.JPG (86.6 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0040.JPG (89.82 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0041.JPG (70.12 KiB) 1789 zobrazení
-
- IMAG0042.JPG (70.04 KiB) 1789 zobrazení
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
dodatok k nahrávke Sony UX 100 1996 USA/Mexico/Japan
na strane A, posledných 10min, som si začínal všímať postupné až výraznejšie úbytky výšok na ľavej strane, potom aj postupný pokles úrovne, kde rozdiel medzi ľavým a pravým kanálom dosiahol asi 6dB ! plávanie zvuku a poruchy
posledných 5minút sa to začalo výrazne zhoršovať, a posledné 2min bol pokles výšok v oboch kanáloch a celkový zvuk oproti zdroju kde bol do +4db, tak z pásky šlo asi -2dB, proste skončil som pod nulou, poruchy a kolísanie
hovorím si kuaaaaa je to pravda, hlavy sú v prdeli ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
tak nič no....
skontroloval som hlavu, nenašiel som poškodenie, vyčistil a pustil nahrávanie druhej strany, a hneď to nabehlo, plný MOL +4db, plné výšky, a žiadne poruchy, až do konca strany B, takže páska zaniesla zvyškami spojiva a nie práve kvalitným prevedením, hlavy, stačilo vyčistiť, občas sa s týmto javom stretávam aj u vyšších modelov, spojivo, na desiaťročiach odležanej páske sa pri prvom prechode môže usadiť na hlave, plus trochu menej kvalitne prevedená táto Sony kazeta, posledný úsek pásky som kontroloval opticky, je moc vlnitý, okraj je niekde nečistý, akoby zle odrezaný, ale len mierne a veľké otlaky svorky a lepky, je tam mierny hrb na svorke, čo nie je bežné u Sony produkcie a cievkach, ale proste Mexico montáž, tak sa nie je čo diviť, k Emtecom a Číne to má ešte ďaleko
Pre pokoj duše po skončení nahrávania som to pretočil na strane A, a nahral znovu posledné dve skladby, problém sa už neobjavil, MOL ostal, výšky tiež, poruchovosť len nepatrná v posledných dvoch minútach tej nie ideálne rovnej pásky, v celku všetko v poriadku
no tak trochu tej drámy som musel spraviť, ale katastrofa sa nekonala
takže kazeta je plne funkčná a bezpečná, len prevedenie Mexickej práce je o poznanie horšie v presnosti celej výroby, ešte horšie než EU verzie z Talianska.
na strane A, posledných 10min, som si začínal všímať postupné až výraznejšie úbytky výšok na ľavej strane, potom aj postupný pokles úrovne, kde rozdiel medzi ľavým a pravým kanálom dosiahol asi 6dB ! plávanie zvuku a poruchy
posledných 5minút sa to začalo výrazne zhoršovať, a posledné 2min bol pokles výšok v oboch kanáloch a celkový zvuk oproti zdroju kde bol do +4db, tak z pásky šlo asi -2dB, proste skončil som pod nulou, poruchy a kolísanie
hovorím si kuaaaaa je to pravda, hlavy sú v prdeli ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
tak nič no....
skontroloval som hlavu, nenašiel som poškodenie, vyčistil a pustil nahrávanie druhej strany, a hneď to nabehlo, plný MOL +4db, plné výšky, a žiadne poruchy, až do konca strany B, takže páska zaniesla zvyškami spojiva a nie práve kvalitným prevedením, hlavy, stačilo vyčistiť, občas sa s týmto javom stretávam aj u vyšších modelov, spojivo, na desiaťročiach odležanej páske sa pri prvom prechode môže usadiť na hlave, plus trochu menej kvalitne prevedená táto Sony kazeta, posledný úsek pásky som kontroloval opticky, je moc vlnitý, okraj je niekde nečistý, akoby zle odrezaný, ale len mierne a veľké otlaky svorky a lepky, je tam mierny hrb na svorke, čo nie je bežné u Sony produkcie a cievkach, ale proste Mexico montáž, tak sa nie je čo diviť, k Emtecom a Číne to má ešte ďaleko
Pre pokoj duše po skončení nahrávania som to pretočil na strane A, a nahral znovu posledné dve skladby, problém sa už neobjavil, MOL ostal, výšky tiež, poruchovosť len nepatrná v posledných dvoch minútach tej nie ideálne rovnej pásky, v celku všetko v poriadku
no tak trochu tej drámy som musel spraviť, ale katastrofa sa nekonala
takže kazeta je plne funkčná a bezpečná, len prevedenie Mexickej práce je o poznanie horšie v presnosti celej výroby, ešte horšie než EU verzie z Talianska.
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
EZ, díky za testy, to zobralo celkom času asi a kondičky. Ja sa priznám, že neznášam tieto opletačky s fotením, to sú digitálky a im sa furt volačo nelúbi. Takže rešpekt
Ten AZ 7 bude potom 0dB= 0VU alebo si to možno niekto tak nastavil alebo je to chyba a tak náhodne to vyšlo
Takže ale DX57 nepremeriava a asi teda toho dosť zvláda keď vie prebudiť tie kazety tak vysoko, čumím...
včera som sa pustíl do lúskania toho vlákna na Tapeheads a zatiaľ môžem povedať, že ma to moc nebaví
k tomu tvojmu dodatku, aj ked su to neni moje stroje skoro som sa posr...l
Ten AZ 7 bude potom 0dB= 0VU alebo si to možno niekto tak nastavil alebo je to chyba a tak náhodne to vyšlo
Takže ale DX57 nepremeriava a asi teda toho dosť zvláda keď vie prebudiť tie kazety tak vysoko, čumím...
včera som sa pustíl do lúskania toho vlákna na Tapeheads a zatiaľ môžem povedať, že ma to moc nebaví
k tomu tvojmu dodatku, aj ked su to neni moje stroje skoro som sa posr...l
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
tak približne to sedí, len AZ7 je mimo a Pioneer je mierne slabší, ale nie je to kritické
ja som prečítal prvé dve strany a tiež ma to nebaví, zatiaľ sa len zhodujú na chemickej reakcii, bola tam správna poznámka, prečo vždy mazacie hlavy strojov neboli poškodené?
ja som prečítal prvé dve strany a tiež ma to nebaví, zatiaľ sa len zhodujú na chemickej reakcii, bola tam správna poznámka, prečo vždy mazacie hlavy strojov neboli poškodené?
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Ja chcem len spomenúť názor jedného výborného servisáka, že dobre nastavený Technics AZ7 má čo ponúknuť, dokonca ho veľmi chválil. Ja by som tento kazeťák aj chcel, ale ako každý vrcholný model, je drahý.
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
jasné, choj do toho, ten bass je legendárny, daj bacha na pôvod a stav - tak lahko sa to povie
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Mozno som trochu mimo,ja mam 14 kotucakov a kazdy hra inak /kalibrovane na SM 911/,jednoducho si musis najst zvuk ktory ti sedi.Len sa musis zmierit s tym,ze nie kazdy ti zahra rozne zanre rovnako.
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
šak tiež by som si vedel vybrať k spokojnosti tak 40 kazeťákov, tie stroje to je tak trochu ako s páskami, každý má svoj charakter
keď chcete tak ich vymenujem
keď chcete tak ich vymenujem
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
S tym nazorom na pasky nesuhlasim,tie kazetaky daj
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10241
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
s tým že každý stroj inak to je trochu to čaro, že máš chuť počúvať obľúbené veci na všetko, ale musia zahrať dobre
ak sú tam nejaké väčšie závady a nezrovnalosti, tak je to problém, čí správny balance, správnosť otáčok, alebo azimuth to sú problémy dosť nepekné
ak sú tam nejaké väčšie závady a nezrovnalosti, tak je to problém, čí správny balance, správnosť otáčok, alebo azimuth to sú problémy dosť nepekné