C46 a C45 dĺžky audiokaziet
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
najškaredšia fólia UR ale po rozbalení krásna kazeta a booklet je vynikajúci. Nálepky to trochu zrážajú ale za tú zelenú majú predsalen bod. Terez, tesne ako som začal písať, sa mi zapáčila aj tá fólia. Veľmi pekná kazeta, ktorú som dlho prehliadal a jej kvality vyzerajú veľmi slušne.
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
jasné ale myslím, že moja ponuka bude skôr z tých low endových
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
cenami určite ale zasa viem si predstaviť, že niekto z toho môže mať vyskladanú časť audiotéky z tejto UR
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10260
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
zajtrajšia kazeta ubije celú Maxell značku a bude z toho lowend
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
fíha tak to už sa teším, nebudem sa pozerať dopredu ale kľudne môžeš aj dupľu dnes
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
Táto UR pôsobí tak nenápadne, až to má svoje čaro.
Pre mňa farebná kombinácia šedá zelená je lepšia ako modrá zelená.
Ja v nej vidím archív policajných výsluchov. Pekne dvojdeck, stlačit record a ideme.... "kde ste boli dňa toho a toho?
Pre mňa farebná kombinácia šedá zelená je lepšia ako modrá zelená.
Ja v nej vidím archív policajných výsluchov. Pekne dvojdeck, stlačit record a ideme.... "kde ste boli dňa toho a toho?
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10260
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
V dvoch epizódach v Komisárovi Rexovi, čo som videl ešte počas základky, boli v jednom byte dôkazy na archíve veľkého množstva kaziet Maxell UDI-CD 1994 a o jednu či dve série neskôr sa stalo niečo podobné kde použili rovnaké kazety ale verzie 1998, ma to vtedy fascinovalo, ale dneska viac, no nemienim pozerať celý seriál len kvôli dvom scénam
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
Mne utkvel výsluch z jedného filmu, kde mali dvojdeck a TDK AD 1994. Názov filmu si nepamätám.
No a pred tromi rokmi vydal Techmoan video s popisom naozajstného policajného dvojdecku.. To bolo zaujímavé.
No a pred tromi rokmi vydal Techmoan video s popisom naozajstného policajného dvojdecku.. To bolo zaujímavé.
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10260
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
si spomínam na to video, len som princíp toho stroja celkom nepobral vtedy, myslím že ešte neboli titulky s prekladom
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10260
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C46 a C45 dĺžky audiokaziet
Maxell UR 46min rok 2002cca Made in Korea by Saehan
https://ez647.sk/cc/maxell_ur.html#02k
Mnoho C46 z modelu UR mi chýba, a teda v EU som preskočil hneď tri ročníky, ktoré za to máte aspoň vo vlákne C120.
Už vo vlákne C120 som načal Maxell UR 2002 ako dobu smútku v tejto firme, keď prvýkrát pre mňa vtedy použili kazety Emtec.
Dosť ma to šokovalo, a na druhej strane aj ten podivný dizajn obalu a kazety s planétou a nezmyselnou potlačou medzi cievkami.
Aké veľké, alebo už nie tak veľké prekvapenie pre mňa bolo keď som o nejaký čas neskôr narazil na kazety Maxell v rovnakom obale, ale od Saehanu, už som si povedal, tu už ma asi nič neprekvapí a Maxell sa totálne prepadol niekam do pr...
Kto sledoval pozorne vlákno s obalmi kaziet, tak vie že tak do polovice strednej školy som aktívne kupoval kazety a potom stále menej, pretože už veľmi nebolo čo a niektoré paskvily z Mexika a Thajska ma vyslovene nebavili a vyhýbal som sa im. Až pri mojom návrate ku kazetám koncom roka 2006cca ako som zháňal znova všemožne všetko, tak v tej dobe už boli všade v predaji Maxell UR od Panggung, ale nie samozrejme verzie 2012, keď bol len rok 2006-2007, ale tie s tou planétou, kde sa vlastne Maxell vrátil k pôvodnému dizajnu ale v horšej kvalite výliskov a pochybnou páskou, o čom som veľa písal vo vlákne s testami pri nahrávaní takejto UR 90min.
Tak pri jednej návšteve SPOEL Elektro
som ako vždy nakupoval a sledoval nové média CD a DVD do zbierky, ale pokukoval som aj po kazetách a práve vtedy, asi jún 2007 som v zmienenej predajni videl tieto Maxell UR 46,ktoré mali ten starší pozemský vzhľad než nové Panggung, teda zmieril som sa s tým že to bude Emtec, len sa mi nezdali cievky. Doma po rozbalení som už len wtf? Saehan? kuwa do pi*i by šiel celý Masrell.
Samozrejme keby som vedel ako to dopadne dneska, s poslednými UR verziami, tak by som si tie Saehan kazety veľmi chválil
Takže to bol celý tento ročník UR, totálne nový dizajn balenia, ale nič z pôvodnej výroby England či Japan, zrejme tam sa končilo a Panggungu ešte len nabiehali na kazety pre EU trh, tak sa medziročné obdobie... (medzipohlavné obdobie sa vykrylo kultúrami tretích strán)
Aj keď sme síce neboli zvyknutý na cudzí dizajn pod značkou Maxell tak nikto možno netušil, alebo to vedel každý že nie je tak zle ako ešte len bude....
Aj keď som tieto kazety v podstate kúpil neskôr ako dopredaj, pretože všade už bol Maxell Panggung, tak ma to vtedy prekvapilo, u Emtecu vtedy som aspoň veril páske, aj keď nie mechanike, ale u Saehanu som mal pocit lowendu čo nemá ani polovičnú hodnotu.
Dnešná kazeta, balenie:
Fotky zabalenej nie sú, tak aspoň skeny, fólia tá moderná s nejakou zemeguľou eh....krabička slim svetlá zaoblená, typická Saehan, booklet krátky, resp štandardný, polepy vo farbách Maxell, len skrátené aby sa vošli do krátkeho výrezu na kazete Saehan, čo ma pobavilo celkom
Kazeta:
typická Saehan, ktorú som už predstavoval mnoho krát v extra svetlej čírej farbe, s nezmyselnou potlačou medzi cievkami, čo vyslovene neznášam. Viac som bol ale sklamaný novými dutými Saehan cievkami so svorkou C, o čom som už asi tiež písal viac krát. Aj keď sa to nezdá, tak zatiaľ držia tvar, aj u tejto kazety.
Najväčšiu radosť som mal zo zavádzacej pásky, nikdy som nemal Saehan C46, tak som nevedel že šikmé čiary budú žltej farby.
Páska:
typická bledá Saehan, ako nehrá to najhoršie, ale proste keď si zaplatíte za Maxell UR tak asi Saehan nechcete že?
Kazetu som nahral už vtedy, preto žiadne testy nečakajte, ale zvuk na tú dobu že to nebola vtedy až tak stará páska bol dosť schopný. V tej dobe som mal akurát doma Technics 979 ako novinku a zároveň prvý nákup z aukra v živote, tak po Technicse 575 to zase nebola taká zmena, ale niektoré veci pri nahrávke som predsa ocenil a to displej do +8db a hlavne zoznámenie sa s BIAS Fine potenciometrom, ktorý naozaj zlepšil výškovú odozvu aj na tejto kazete, ale stále som nahrával podľa pravidiel manuálu a to 0db, s ATC a dolby C NR. Napriek radosti z tohto stroja vtedy som na ňom nahral tak 3 kazety? potom dlhšie nebolo čo alebo na čo nahrávať a keď rok na to prišiel domov prvý trojhlavý deck Akai DX-57, tak som sa do nahrávok a kupovania kaziet z aukcií pustil vo veľkom, a tento 979 ostal len na testy, hranie a občasné počúvanie, moc toho teda síce nenahral, za to dneska doplňuje zostavu hlavne ak si nejaká trojhlava nevie poradiť s nejakou mizernou kazetou, tak to zachraňuje buď Pioneer, alebo tento Technics 979.
Nahraté vtedy Naj výbery na túto kazetu UR 46 Saehan, keď mi došli TDK CDIng1 50 a po jednom pokuse TDK SA 60 som sa rozhodol že sa tá dĺžka na tento účel nehodí, táto Maxellka presne sadla do tejto potreby.
Ale ako sa postupne rozmáhala zbierka vďaka nákupom kaziet a stroju Akai doma, tak pribúdali aj krátke kazety a na tieto výbery sa potom väčšinou dostávali zaujímavejšie kazety než základné pochybné normalky a dneska by som si už takú kazetu asi prednostne nevybral na NajVýber, hlavne keď mám v zbierke aj kazety ako Emgeton LH C45 či Ruský Maják C46 ktoré neviem či sa niekedy dožijú nejakej vhodnej nahrávky
Záverom teda, zase kazeta do zbierky? no neviem pre niekoho musí ešte dozrieť. Na použitie? vzhľadom k tomu aké sú dneska Panggung Maxelly tak Saehan sú v dobrom stave celkom použiteľné, ako kľudne na vyskúšanie áno, ale myslite na to že nahrávate Saehan a nepozerajte na to že je tam nápis Maxell, je to skôr taká hanba.
https://ez647.sk/cc/maxell_ur.html#02k
Mnoho C46 z modelu UR mi chýba, a teda v EU som preskočil hneď tri ročníky, ktoré za to máte aspoň vo vlákne C120.
Už vo vlákne C120 som načal Maxell UR 2002 ako dobu smútku v tejto firme, keď prvýkrát pre mňa vtedy použili kazety Emtec.
Dosť ma to šokovalo, a na druhej strane aj ten podivný dizajn obalu a kazety s planétou a nezmyselnou potlačou medzi cievkami.
Aké veľké, alebo už nie tak veľké prekvapenie pre mňa bolo keď som o nejaký čas neskôr narazil na kazety Maxell v rovnakom obale, ale od Saehanu, už som si povedal, tu už ma asi nič neprekvapí a Maxell sa totálne prepadol niekam do pr...
Kto sledoval pozorne vlákno s obalmi kaziet, tak vie že tak do polovice strednej školy som aktívne kupoval kazety a potom stále menej, pretože už veľmi nebolo čo a niektoré paskvily z Mexika a Thajska ma vyslovene nebavili a vyhýbal som sa im. Až pri mojom návrate ku kazetám koncom roka 2006cca ako som zháňal znova všemožne všetko, tak v tej dobe už boli všade v predaji Maxell UR od Panggung, ale nie samozrejme verzie 2012, keď bol len rok 2006-2007, ale tie s tou planétou, kde sa vlastne Maxell vrátil k pôvodnému dizajnu ale v horšej kvalite výliskov a pochybnou páskou, o čom som veľa písal vo vlákne s testami pri nahrávaní takejto UR 90min.
Tak pri jednej návšteve SPOEL Elektro
som ako vždy nakupoval a sledoval nové média CD a DVD do zbierky, ale pokukoval som aj po kazetách a práve vtedy, asi jún 2007 som v zmienenej predajni videl tieto Maxell UR 46,ktoré mali ten starší pozemský vzhľad než nové Panggung, teda zmieril som sa s tým že to bude Emtec, len sa mi nezdali cievky. Doma po rozbalení som už len wtf? Saehan? kuwa do pi*i by šiel celý Masrell.
Samozrejme keby som vedel ako to dopadne dneska, s poslednými UR verziami, tak by som si tie Saehan kazety veľmi chválil
Takže to bol celý tento ročník UR, totálne nový dizajn balenia, ale nič z pôvodnej výroby England či Japan, zrejme tam sa končilo a Panggungu ešte len nabiehali na kazety pre EU trh, tak sa medziročné obdobie... (medzipohlavné obdobie sa vykrylo kultúrami tretích strán)
Aj keď sme síce neboli zvyknutý na cudzí dizajn pod značkou Maxell tak nikto možno netušil, alebo to vedel každý že nie je tak zle ako ešte len bude....
Aj keď som tieto kazety v podstate kúpil neskôr ako dopredaj, pretože všade už bol Maxell Panggung, tak ma to vtedy prekvapilo, u Emtecu vtedy som aspoň veril páske, aj keď nie mechanike, ale u Saehanu som mal pocit lowendu čo nemá ani polovičnú hodnotu.
Dnešná kazeta, balenie:
Fotky zabalenej nie sú, tak aspoň skeny, fólia tá moderná s nejakou zemeguľou eh....krabička slim svetlá zaoblená, typická Saehan, booklet krátky, resp štandardný, polepy vo farbách Maxell, len skrátené aby sa vošli do krátkeho výrezu na kazete Saehan, čo ma pobavilo celkom
Kazeta:
typická Saehan, ktorú som už predstavoval mnoho krát v extra svetlej čírej farbe, s nezmyselnou potlačou medzi cievkami, čo vyslovene neznášam. Viac som bol ale sklamaný novými dutými Saehan cievkami so svorkou C, o čom som už asi tiež písal viac krát. Aj keď sa to nezdá, tak zatiaľ držia tvar, aj u tejto kazety.
Najväčšiu radosť som mal zo zavádzacej pásky, nikdy som nemal Saehan C46, tak som nevedel že šikmé čiary budú žltej farby.
Páska:
typická bledá Saehan, ako nehrá to najhoršie, ale proste keď si zaplatíte za Maxell UR tak asi Saehan nechcete že?
Kazetu som nahral už vtedy, preto žiadne testy nečakajte, ale zvuk na tú dobu že to nebola vtedy až tak stará páska bol dosť schopný. V tej dobe som mal akurát doma Technics 979 ako novinku a zároveň prvý nákup z aukra v živote, tak po Technicse 575 to zase nebola taká zmena, ale niektoré veci pri nahrávke som predsa ocenil a to displej do +8db a hlavne zoznámenie sa s BIAS Fine potenciometrom, ktorý naozaj zlepšil výškovú odozvu aj na tejto kazete, ale stále som nahrával podľa pravidiel manuálu a to 0db, s ATC a dolby C NR. Napriek radosti z tohto stroja vtedy som na ňom nahral tak 3 kazety? potom dlhšie nebolo čo alebo na čo nahrávať a keď rok na to prišiel domov prvý trojhlavý deck Akai DX-57, tak som sa do nahrávok a kupovania kaziet z aukcií pustil vo veľkom, a tento 979 ostal len na testy, hranie a občasné počúvanie, moc toho teda síce nenahral, za to dneska doplňuje zostavu hlavne ak si nejaká trojhlava nevie poradiť s nejakou mizernou kazetou, tak to zachraňuje buď Pioneer, alebo tento Technics 979.
Nahraté vtedy Naj výbery na túto kazetu UR 46 Saehan, keď mi došli TDK CDIng1 50 a po jednom pokuse TDK SA 60 som sa rozhodol že sa tá dĺžka na tento účel nehodí, táto Maxellka presne sadla do tejto potreby.
Ale ako sa postupne rozmáhala zbierka vďaka nákupom kaziet a stroju Akai doma, tak pribúdali aj krátke kazety a na tieto výbery sa potom väčšinou dostávali zaujímavejšie kazety než základné pochybné normalky a dneska by som si už takú kazetu asi prednostne nevybral na NajVýber, hlavne keď mám v zbierke aj kazety ako Emgeton LH C45 či Ruský Maják C46 ktoré neviem či sa niekedy dožijú nejakej vhodnej nahrávky
Záverom teda, zase kazeta do zbierky? no neviem pre niekoho musí ešte dozrieť. Na použitie? vzhľadom k tomu aké sú dneska Panggung Maxelly tak Saehan sú v dobrom stave celkom použiteľné, ako kľudne na vyskúšanie áno, ale myslite na to že nahrávate Saehan a nepozerajte na to že je tam nápis Maxell, je to skôr taká hanba.