Mňa technicky zaujíma potom rozdiel medzi malou a veľkou cievkou v kazete na začiatku v sile ťahu, možno by mohli byť kazety C46 s veľkými cievkami lepšie v rozložení sily pnutia pásky než kazety s klasickými cievkami, alebo nie?orhore napísal: ↑Pondelok, 25. Marca 2024, 11:50 To je docela nepříjemná vlastnost. Podle toho co tam píšou uživatelé, tak jsou rozdíly mezi typy decků, ale i torque kazet. Co se týče navíjecí síly, tak na tohle bych tu kazetu ani nepoužíval. Tady je důležité, že tah má být jen tak velký, aby utáhnul jakoukoliv kazetu. Mezi náma, 99% decků má tu navíjecí sílu vyšší než je zdrávo (vlastní zkušenost). Co se v průběhu času stane? Už po lehkém zajetí kladky začne pásek ujíždět mimo. A jak se to projeví? Změnou azimutu na kterou uživatel příjde třeba až za půl roku kdy má "špatně" nahranou celou hromadu kazet. Postižené jsou hlavně začátky kazet kdy je síla nejvyšší, protože tam chybí hmotnost navinutého pásku.
Napadlo ma to teraz keď som čítal popis TDK MA-R 46, že používajú veľké cievky z dôvodu lepšej plynulosti navíjania, aj keď iný dôvod bol pre rýchlejšie pretáčanie a hľadanie skladieb, tak hľadám ešte aké výhody a nevýhody to má.