C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10265
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Moniatko: hej presne tak, ešte Basf TPII a CMII poslednej generácie
Nstar: hej presne o tých len UXPRO je 90min
myslím žeby sa našli aj nejaké CDing I kazety
Nstar: hej presne o tých len UXPRO je 90min
myslím žeby sa našli aj nejaké CDing I kazety
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
keď budeš mať niekedy čas tak to nejak jednoducho odfoť a pošli aj na súkromnú keď chceš alebo do kaziet a všetko okolo lebo ja určite budem mať nejaký komentár
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10265
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
budem na to myslieť, alebo rovno pošlem
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
počkaj, a ja čo Ti mám upiecť koláč? Veď to nejak dohodnime
- moniatko
- vintagehifi.sk inventár
- Príspevky: 1753
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Októbra 2019, 18:29
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Erik pošle, ja upečiem koláč a ty budeš robiť testy
ale nie... nič zatiaľ neposielaj, veď to si dohodneme, nemotajme sa tu v kruhoch
ale nie... nič zatiaľ neposielaj, veď to si dohodneme, nemotajme sa tu v kruhoch
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10265
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
uvidíme, nie som doma, tak mi to nemyslí teraz
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Ej bisťu. Teším sa jak malé decko na tie testy.
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Jasné. Nemôže to EZ ťahať sám.
Strojov máte dosť. Uši dobré a aj schopnosti písať zaujímavo.
Strojov máte dosť. Uši dobré a aj schopnosti písať zaujímavo.
- moniatko
- vintagehifi.sk inventár
- Príspevky: 1753
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Októbra 2019, 18:29
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
tak EZ má na to talent... ja osobne nemám ani tak dobre vypílené uši aby som si všimla detailov... Nstar má lepšie vycvičený sluch na rozdiely alebo malé vady, až po upozornení si ich všímam aj ja.... to bude aj mojou nenáročnosťou .. alebo aj hluchotou
aj keby nejaké testy robíme, nemyslím, že budú také zaujímavé a premakané ako tie EZtkove
aj keby nejaké testy robíme, nemyslím, že budú také zaujímavé a premakané ako tie EZtkove
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10265
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
Sony Metal XR 50min rok 1994-1996 Made in E.C. (Europian Community, asi Italy)
https://ez647.sk/cc/sony_metalxr.html#96
Nasledujúca generácia metalky XR je uvedená v katalógu s rovnakým počtom násobkov prekonania výkonu typu I a II ako u predošlej verzii
Jednodielna celopriehľadná kazeta bola nahradená dizajnom úzkeho okna ako v prípade UX-Pro, ale bez vodiaceho bloku, keďže kazeta bola vyrábaná prevažne v Taliansku, občas sa tam nájdu dilatačné problémy. No a taktiež ani v tomto prípade podľa katalógu C50 neexistuje.
Balenie:
Hrubá, zaoblená, tmavá krabička s logom SONY.
Fólia s čiernym podkladom a neznámym objektom na ňom ako v prípade UX a ďalších kaziet v tomto roku, ale tu je v sivej farbe.
Aj tu to trochu kazí farebnosťou žltý nápis FOR CD.
Zadná strana ukazuje časť kazety, tak už vieme aké okno dizajnu môžeme očakávať.
Hierarchia typu metal pozostáva len z dvoch kaziet, ale jej veľkosť určuje dlhý názov Super Metal Master.
Nesmie chýbať nič nehovoriaci technický popis, ktorý je tu len čisto na marketing, nedozvieme sa žiadne technické info, ani zloženie pásu, len to že má brilantné vysoké frekvencie a plné basy vďaka širokému frekvenčnému rozsahu. To je ako keď na auto napíšu že ide rýchlo a je tam veľa miesta vďaka tomu že je široké. Typ motora a ďalšie veci už nie sú dôležité.
Booklet krátky typ J, obe strany na popis, riadky a štvorce, farba akože zlatohnedá je aspoň trochu sviežejšia a svetlejšia.
Nálepky klasicky bielo sivé a už len dve noty, nechápem keď má takú magnetickú energiu, prečo tam neboli noty 4?
Kazeta:
Naše typické klasické úzke okno bez vodiaceho bloku vyzerá tak chudobne a nepresvedčivo. Ono by to nevadilo, keby presnosť výlisku a oboch polovíc dokopy bola lepšia.
Čierna kazeta s dvojfarebnou potlačou s tou efektnou Sony stupnicou v strede a mierne tmavším oknom. Cievky štandardné Sony v klasickej farbe bielej a čiernej, čo sa veľmi hodí.
Zavádzacia páska s ružovým značením ako u C60.
Páska:
Aj keď sa to už viac neuvádza, celkom iste to bude klasický jemný Dynametal, základný pás typu IV od Sony, vyrobený v Japonsku a dovezený v palacinkách do Talianskej fabriky kde sa plnil do kaziet. Teda neviem či sa dovážali veľké role a pásky rezali v pobočke, alebo už boli narezané pred odoslaním.
Taktiež stále žiadny prach, žiadne skrúcanie sa, slaná aróma, čierny pás so sivým odleskom, nepriesvitný.
Kazetu som získal v 11/2016, test kompletný, taktiež už bola viac krát v zvažovaní pre moje NajVýbery, ale aktuálne mám dosť metaliek na tento účel, takže si asi počká.
Horší stav fólie, ktorá bola doslova prilepená o krabičku.
Subjektívne testy:
Akai DX-57, 27.11.2016:
+6db, bias -4
Stále veľmi dobrý zvuk, od zdroja je to len mierne horšie, nutné trochu podbiasovať, výkon je vysoký, špičky občas vyskočia aj na +8db, bez porúcha kolísania, stále pomerne schopný produkt.
Pred rokmi som nahrával túto verziu ako C90, ešte boli v relatívne veľmi dobrom stave a bol som mimoriadne spokojný.
Okrem toho kto chce, si nájde minuloročný test Metal XR 60 ročníku 1997, na fóre, že to nebolo až tak zlé ako som očakával napriek Talianskemu pôvodu.
Pioneer CT-S550S, 3.6.2019:
+4db s mierne slabším dojmom oproti vstupu, teda takmer ako zdroj, ale basy jemnejšie
BLE XD:
+4db, výškovo výborné, trochu klesol výkon, ale aj tak to hrá nadmieru dobre, no kalibrácia po inej kazete, čo vyšlo teraz na JVC XFIV 90 1990 vyšla pre Sony Metal XR lepšie že ťahala na +5db s neskutočne krásnym mohutným zvukom
Technics RS-AZ7, 9.6.2019:
+6db, pri vstupe +2db, hmm to je veľké posilnenie výkonu, mohutnosť basov a celkové spektrum je zvýraznené, nemá problémy, vhodné na nahrávky
ATC:
do +4db, výkon je taký násilne ubitý, výšková zhoda, ale efekt a iskra nahrávky sa stratila niekde v obvodoch Technicsu, síce to hrá, možno je to aj použiteľné, ale buď bez kalibrácie, alebo iný stroj
Technics RS-TR979, vstup +4db, 9.6.2019:
+4db ide z pásky ale veľmi sťažka a skreslene, výškovo je to veľmi dobré
ATC:
+4db je trochu menej skreslených, ale aj tak sa to nehodí, výškovo je to až dravé, ale po chvíľke začal kolísať ľavý kanál na výškach a to celkom výrazne, takže sa to nehodí
Technics RS-TR575MII, vstup +4db:
+4db, výškovo kvalitné, bez porúch a kolísania
Takže do zbierky asi hej, na nahrávky skôr, keď si odpustíme Taliansku nepresnosť výlisku a budeme mať kazetu v dobrom stave, ešte veľmi dobre poslúži na nahrávky, ale nečakajte zázraky, boli tu lepšie metalky, no aj tak odporúčam.
https://ez647.sk/cc/sony_metalxr.html#96
Nasledujúca generácia metalky XR je uvedená v katalógu s rovnakým počtom násobkov prekonania výkonu typu I a II ako u predošlej verzii
Jednodielna celopriehľadná kazeta bola nahradená dizajnom úzkeho okna ako v prípade UX-Pro, ale bez vodiaceho bloku, keďže kazeta bola vyrábaná prevažne v Taliansku, občas sa tam nájdu dilatačné problémy. No a taktiež ani v tomto prípade podľa katalógu C50 neexistuje.
Balenie:
Hrubá, zaoblená, tmavá krabička s logom SONY.
Fólia s čiernym podkladom a neznámym objektom na ňom ako v prípade UX a ďalších kaziet v tomto roku, ale tu je v sivej farbe.
Aj tu to trochu kazí farebnosťou žltý nápis FOR CD.
Zadná strana ukazuje časť kazety, tak už vieme aké okno dizajnu môžeme očakávať.
Hierarchia typu metal pozostáva len z dvoch kaziet, ale jej veľkosť určuje dlhý názov Super Metal Master.
Nesmie chýbať nič nehovoriaci technický popis, ktorý je tu len čisto na marketing, nedozvieme sa žiadne technické info, ani zloženie pásu, len to že má brilantné vysoké frekvencie a plné basy vďaka širokému frekvenčnému rozsahu. To je ako keď na auto napíšu že ide rýchlo a je tam veľa miesta vďaka tomu že je široké. Typ motora a ďalšie veci už nie sú dôležité.
Booklet krátky typ J, obe strany na popis, riadky a štvorce, farba akože zlatohnedá je aspoň trochu sviežejšia a svetlejšia.
Nálepky klasicky bielo sivé a už len dve noty, nechápem keď má takú magnetickú energiu, prečo tam neboli noty 4?
Kazeta:
Naše typické klasické úzke okno bez vodiaceho bloku vyzerá tak chudobne a nepresvedčivo. Ono by to nevadilo, keby presnosť výlisku a oboch polovíc dokopy bola lepšia.
Čierna kazeta s dvojfarebnou potlačou s tou efektnou Sony stupnicou v strede a mierne tmavším oknom. Cievky štandardné Sony v klasickej farbe bielej a čiernej, čo sa veľmi hodí.
Zavádzacia páska s ružovým značením ako u C60.
Páska:
Aj keď sa to už viac neuvádza, celkom iste to bude klasický jemný Dynametal, základný pás typu IV od Sony, vyrobený v Japonsku a dovezený v palacinkách do Talianskej fabriky kde sa plnil do kaziet. Teda neviem či sa dovážali veľké role a pásky rezali v pobočke, alebo už boli narezané pred odoslaním.
Taktiež stále žiadny prach, žiadne skrúcanie sa, slaná aróma, čierny pás so sivým odleskom, nepriesvitný.
Kazetu som získal v 11/2016, test kompletný, taktiež už bola viac krát v zvažovaní pre moje NajVýbery, ale aktuálne mám dosť metaliek na tento účel, takže si asi počká.
Horší stav fólie, ktorá bola doslova prilepená o krabičku.
Subjektívne testy:
Akai DX-57, 27.11.2016:
+6db, bias -4
Stále veľmi dobrý zvuk, od zdroja je to len mierne horšie, nutné trochu podbiasovať, výkon je vysoký, špičky občas vyskočia aj na +8db, bez porúcha kolísania, stále pomerne schopný produkt.
Pred rokmi som nahrával túto verziu ako C90, ešte boli v relatívne veľmi dobrom stave a bol som mimoriadne spokojný.
Okrem toho kto chce, si nájde minuloročný test Metal XR 60 ročníku 1997, na fóre, že to nebolo až tak zlé ako som očakával napriek Talianskemu pôvodu.
Pioneer CT-S550S, 3.6.2019:
+4db s mierne slabším dojmom oproti vstupu, teda takmer ako zdroj, ale basy jemnejšie
BLE XD:
+4db, výškovo výborné, trochu klesol výkon, ale aj tak to hrá nadmieru dobre, no kalibrácia po inej kazete, čo vyšlo teraz na JVC XFIV 90 1990 vyšla pre Sony Metal XR lepšie že ťahala na +5db s neskutočne krásnym mohutným zvukom
Technics RS-AZ7, 9.6.2019:
+6db, pri vstupe +2db, hmm to je veľké posilnenie výkonu, mohutnosť basov a celkové spektrum je zvýraznené, nemá problémy, vhodné na nahrávky
ATC:
do +4db, výkon je taký násilne ubitý, výšková zhoda, ale efekt a iskra nahrávky sa stratila niekde v obvodoch Technicsu, síce to hrá, možno je to aj použiteľné, ale buď bez kalibrácie, alebo iný stroj
Technics RS-TR979, vstup +4db, 9.6.2019:
+4db ide z pásky ale veľmi sťažka a skreslene, výškovo je to veľmi dobré
ATC:
+4db je trochu menej skreslených, ale aj tak sa to nehodí, výškovo je to až dravé, ale po chvíľke začal kolísať ľavý kanál na výškach a to celkom výrazne, takže sa to nehodí
Technics RS-TR575MII, vstup +4db:
+4db, výškovo kvalitné, bez porúch a kolísania
Takže do zbierky asi hej, na nahrávky skôr, keď si odpustíme Taliansku nepresnosť výlisku a budeme mať kazetu v dobrom stave, ešte veľmi dobre poslúži na nahrávky, ale nečakajte zázraky, boli tu lepšie metalky, no aj tak odporúčam.
- Prílohy
-
- IMAG0005.JPG (155.57 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0006.JPG (159.76 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0056.JPG (176.89 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0057.JPG (133.72 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0058.JPG (220.52 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0059.JPG (166.79 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0060.JPG (149.41 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0061.JPG (108.64 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0062.JPG (103.99 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0063.JPG (102.25 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0064.JPG (120.34 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0065.JPG (199.45 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0066.JPG (277.9 KiB) 510 zobrazení
-
- IMAG0067.JPG (127.9 KiB) 510 zobrazení
Re: C50 dĺžky audio kaziet (kazety C50 a C52)
pekná kazeta, trochu viac mohli skrášliť ten booklet a nálepky ale asi išlo o nejakú triedu, tak to ostalo v tej fádnejšej podobe. To s tou otlačenou fóliou už som zažil a vôbec neviem ako sa to stane, pretože kazeta ani nič nenesie, žiadne stopy poškodenia. K tomu katalógu, ja si osobne myslím, že to tak urobili zámerne aby to bolo jednoduchšie