C54 a C55 dĺžky audiokaziet
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10239
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
možno nakoniec aj tak dobre, pretože tento typ tela bol len v Európe a na konci aj v USA, ale v Japonsku ešte nie
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Ktovie ako by hrala na iných strojoch ale to tvoje testovanie by bolo nekonečné a neviem kedy by si sa dostal k tým naj nahravkam
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10239
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
zatiaľ budeš musieť použiť ako približnú referenciu testy novej UDI-CD z predminulého roku
je to najbližšia páska podobná zložením tejto
je to najbližšia páska podobná zložením tejto
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Mne práve maxell príde, že má neopakovateľný dizajn. Aj tento sa mi veľmi páči. Tá XLI vyzerá úplne bombovo. Je to srdcovka , jednoducho maxell je pre mňa top. Super je, že sa stále dajú zohnať v dostatočnom množstve a preto ani ceny nie sú nejako šialené. Pekné a dobré kazety.
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10239
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Stano: ani nevieš ako som na Teba myslel keď som písal o tej Maxell XLI 1985, až som sa skoro zmienil, ale potom som si uvedomil, žeby to nebolo pekné
Ale hej pekné sú a hlavne kvalitné, to už dneska málokto môže povedať, veľký vyznávači TDK, Sony a Basf dneska môžu mať rôzne duševné problémy
Ale hej pekné sú a hlavne kvalitné, to už dneska málokto môže povedať, veľký vyznávači TDK, Sony a Basf dneska môžu mať rôzne duševné problémy
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10239
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Maxell UD2 54min rok 1996 Made in Japan, Japonský trh, môj kus vyrobený 27.5.1996
https://ez647.sk/cc/maxell_ud2.html#98j
Zatiaľ posledná Maxell v tomto vlákne a zároveň jediná triedy High Position type II.
V tomto "smutnom" dizajne som tu prezentoval už dve kazety, UD1 aj Metal UD.
Samozrejme roky uvedenia boli časom opravené a zmenené aj táto smutná rada sa u mňa z pôvodného ročníku 1998 presunula na 1996
Okrem toho, kazety sú treťou generáciou od konca kaziet Maxell UD, stále vysoká kvalita, ale žiadne skrutky a smutný dizajn tela bol použitý len pre túto jednu generáciu a len pre radu UD.
Balenie:
Extraslim, mierne tmavá, celá matná krabička s logom maxell.
Fólia je s bielym podkladom aj v rade normal, len v rade metal je s čiernym, ako hlavný motív je vpredu červená elipsa s takým červeným, sviežim, šťavnatým odtieňom ako ovocie, u verzie normal zase je elipsa modrá ako obloha a u rady metal žltá, ako kazeta zo zlata.
Zadná strana prezentuje trochu aj kazetu cez matný pohľad na vec, horný biely pás s popisom mi príde celkom vtipný s tým ako máte písať na tú predtlačenú plochu, tabuľka, kde je uvedený Japonský pôvod a rozpis dĺžok, kde C150 boli bežné v tejto generácii.
Booklet je síce veľký skladací, ale skrátený pre extraslim balenie, trochu mätúce pôsobí grafika, tá prázdna strana so štvorčekmi je vonkajšia hlavná strana a vnútorná je s grafikou podľa fólie v plnej farbe aj s Japonskými popismi a inštrukciami ku kazete, nálepky jednoduché ale s obrázkami, totožné pre celú radu UD Japan pre tento ročník.
Booklety už neobsahujú označenie dĺžky, takže sú univerzálne, rozdiel je len medzi triedami I, II a IV.
Kazeta:
Tento "smutný" dizajn je stále veľmi slušne vypracovaný, telo kazety je slušné ako sme na Maxell zvyknutý, len zamrzí tá absencia skrutiek v prípade "nutného" servisu. Čierne telo, matná zlatá potlač s bielou predtlačenou plochou, ale samolepky tiež dávajú, takže mi uniká zmysel.
Dizajn a potlač dosť splýva s verziou metal, ktorá je tiež v matnej zlatej, tam mohli trochu zapracovať, inak veľmi zaujímavá kazeta.
Cievky snehové, tie poslednej generácie s poloblúkmi.
Zavádzací pás v jednotnej modrej schéme Maxell pre všetky dĺžky.
Páska:
Uvedené zloženie je High Power Black Magnetite II Particle, čo je samozrejme taká klasika ako naše posledné UDII-CD, pás je proste čierny, takmer. Na silnom svetle je nepatrný náznak hnedého odlesku, to verzie normal sú viac čierne, čo je zaujímavé, pás nepresvitá, ale Maxell si tu naozaj vedel držať svoje know-how kvality aj vzhľadu.
Kazetu som získal v 10/2018 z HB KE, test len Akai, taktiež veľmi vhodná na moje NajVýbery.
Akai DX-57, 22.10.2018:
Tam sa s kvalitou neserú, proste hraje ako má, vstup +4db výstup +4db bias -4, zvuková presnosť zdroja, presnosť vedenia stopy, žiadny ani malinko posunutý priestor, problém rozpoznať kazetu a zdroj aj pri priamom prepínaní monitora. Všetky tieto UD2 Japan od roku 1992 sú úplne excelentné.
Takže do zbierky možno, ale ja výrazne odporúčam na nahrávky, áno kazeta nepojme taký šialený výkon ako UD1, ale pojme dosť vysoký na spokojnosť väčšiny užívateľov, za to tá výšková agresívna tvrdá Black Magnetite presnosť je niekedy až hrozivá
Ale kvôli dizajnu je vhodná len do boomboxov a strojov s opačným vkladaním kazety, alebo do šuflíkových deckov
https://ez647.sk/cc/maxell_ud2.html#98j
Zatiaľ posledná Maxell v tomto vlákne a zároveň jediná triedy High Position type II.
V tomto "smutnom" dizajne som tu prezentoval už dve kazety, UD1 aj Metal UD.
Samozrejme roky uvedenia boli časom opravené a zmenené aj táto smutná rada sa u mňa z pôvodného ročníku 1998 presunula na 1996
Okrem toho, kazety sú treťou generáciou od konca kaziet Maxell UD, stále vysoká kvalita, ale žiadne skrutky a smutný dizajn tela bol použitý len pre túto jednu generáciu a len pre radu UD.
Balenie:
Extraslim, mierne tmavá, celá matná krabička s logom maxell.
Fólia je s bielym podkladom aj v rade normal, len v rade metal je s čiernym, ako hlavný motív je vpredu červená elipsa s takým červeným, sviežim, šťavnatým odtieňom ako ovocie, u verzie normal zase je elipsa modrá ako obloha a u rady metal žltá, ako kazeta zo zlata.
Zadná strana prezentuje trochu aj kazetu cez matný pohľad na vec, horný biely pás s popisom mi príde celkom vtipný s tým ako máte písať na tú predtlačenú plochu, tabuľka, kde je uvedený Japonský pôvod a rozpis dĺžok, kde C150 boli bežné v tejto generácii.
Booklet je síce veľký skladací, ale skrátený pre extraslim balenie, trochu mätúce pôsobí grafika, tá prázdna strana so štvorčekmi je vonkajšia hlavná strana a vnútorná je s grafikou podľa fólie v plnej farbe aj s Japonskými popismi a inštrukciami ku kazete, nálepky jednoduché ale s obrázkami, totožné pre celú radu UD Japan pre tento ročník.
Booklety už neobsahujú označenie dĺžky, takže sú univerzálne, rozdiel je len medzi triedami I, II a IV.
Kazeta:
Tento "smutný" dizajn je stále veľmi slušne vypracovaný, telo kazety je slušné ako sme na Maxell zvyknutý, len zamrzí tá absencia skrutiek v prípade "nutného" servisu. Čierne telo, matná zlatá potlač s bielou predtlačenou plochou, ale samolepky tiež dávajú, takže mi uniká zmysel.
Dizajn a potlač dosť splýva s verziou metal, ktorá je tiež v matnej zlatej, tam mohli trochu zapracovať, inak veľmi zaujímavá kazeta.
Cievky snehové, tie poslednej generácie s poloblúkmi.
Zavádzací pás v jednotnej modrej schéme Maxell pre všetky dĺžky.
Páska:
Uvedené zloženie je High Power Black Magnetite II Particle, čo je samozrejme taká klasika ako naše posledné UDII-CD, pás je proste čierny, takmer. Na silnom svetle je nepatrný náznak hnedého odlesku, to verzie normal sú viac čierne, čo je zaujímavé, pás nepresvitá, ale Maxell si tu naozaj vedel držať svoje know-how kvality aj vzhľadu.
Kazetu som získal v 10/2018 z HB KE, test len Akai, taktiež veľmi vhodná na moje NajVýbery.
Akai DX-57, 22.10.2018:
Tam sa s kvalitou neserú, proste hraje ako má, vstup +4db výstup +4db bias -4, zvuková presnosť zdroja, presnosť vedenia stopy, žiadny ani malinko posunutý priestor, problém rozpoznať kazetu a zdroj aj pri priamom prepínaní monitora. Všetky tieto UD2 Japan od roku 1992 sú úplne excelentné.
Takže do zbierky možno, ale ja výrazne odporúčam na nahrávky, áno kazeta nepojme taký šialený výkon ako UD1, ale pojme dosť vysoký na spokojnosť väčšiny užívateľov, za to tá výšková agresívna tvrdá Black Magnetite presnosť je niekedy až hrozivá
Ale kvôli dizajnu je vhodná len do boomboxov a strojov s opačným vkladaním kazety, alebo do šuflíkových deckov
- Prílohy
-
- IMAG0336.JPG (116.25 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0337.JPG (143.83 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0649.JPG (158.23 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0650.JPG (117.66 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0651.JPG (141.67 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0652.JPG (131.61 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0653.JPG (118.99 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0654.JPG (115.87 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0655.JPG (96.29 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0656.JPG (101.55 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0657.JPG (96.19 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0658.JPG (99.53 KiB) 651 zobrazení
-
- IMAG0659.JPG (114.22 KiB) 651 zobrazení
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Veď tam ešte máš Maxell 54...
Táto dnešná, ja som sa nejako prepracoval k tomu dizajnu. Mohli trochu popracovať na nálepkach, tie sú také ako TDK. Tá kvalita je tam samozrejme hlavná a na to sa určite dá krásne nahrávať či s Dolby alebo aj rôznych zdrojov. Asi jediné treba vybrať vhodný žáner aby vznikla. Prijal by som to, na kartony.
Táto dnešná, ja som sa nejako prepracoval k tomu dizajnu. Mohli trochu popracovať na nálepkach, tie sú také ako TDK. Tá kvalita je tam samozrejme hlavná a na to sa určite dá krásne nahrávať či s Dolby alebo aj rôznych zdrojov. Asi jediné treba vybrať vhodný žáner aby vznikla. Prijal by som to, na kartony.
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Póz, capsule, starú UDII...
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10239
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
POZ nie je testovaná, takže musí počkať, ostatné sú obrázky čo som dostal z netu, takže nemám kazety a nechce sa mi už písať o niečom čo tu nemám fyzicky, ani fotky, nič.
- AdmineR
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 2870
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 08:53
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Takúto som ešte nevidel
Re: C54 a C55 dĺžky audiokaziet
Tento smutný design mi asi nikdy nepríde akceptovaniahodný.
Z prezentovaných maxeliek sa mi páči prvá rada Wild. To je krása dizajnovo a aj prevedenie vyzerá dobre.
No a potom UDI 88 aj 92 sú pekné a aj prekvapivo dostupné v cenách okolo 180 Kc. Veľké plus je spoľah na kvalitu pásky aj po rokoch.
Asi vrcholom dizajnu oválneho okna je XL I 88. To je pecka. Cievky a farebná kombinácia bookletu nemajú chybu. Zvukovo by som to s mojimi ušami a aparátom asi nerozoznal od UDI.
Radosť čítať toto maxelovské pojednanie
Z prezentovaných maxeliek sa mi páči prvá rada Wild. To je krása dizajnovo a aj prevedenie vyzerá dobre.
No a potom UDI 88 aj 92 sú pekné a aj prekvapivo dostupné v cenách okolo 180 Kc. Veľké plus je spoľah na kvalitu pásky aj po rokoch.
Asi vrcholom dizajnu oválneho okna je XL I 88. To je pecka. Cievky a farebná kombinácia bookletu nemajú chybu. Zvukovo by som to s mojimi ušami a aparátom asi nerozoznal od UDI.
Radosť čítať toto maxelovské pojednanie